یک تست ساده برای اینکه بفهمید چه شخصیتی دارید (تصاویر)

اشتراک گذاری :

نودیها:به نقل از دیلی میل، این عکس می تواند برخی از ویژگی های شخصیتی شما را نشان بدهد. خوب به عکس زیر نگاه کنید. در تصویر صورت یک دختر را می بینید یا یک مرد؟

اگر صورت دختر یعنی تصویر زیر را ببینید یعنی اینکه شما به احتمال فراوان این خصوصیات را دارید: ۱-خوش بین و کنجکاو هستید ۲- فردی هستید که سریع تصمیم گیری می کنید ۳-از کمک به دیگران لذت می برید و کارها را داوطلبانه انجام می دهید ۴- قوی و مصمم هستید و تسلیم نمی شوید. ۵-تبدیل به شخص قوی تری خواهید شد اگر به تجارب گذشته توجه کنید و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهید.

اما اگر تصویر یک مرد را ببینید شما احتمالا این خصوصیات را خواهید داشت: ۱- آرام، صادق و با ایمان هستید ضمن اینکه شما را به عنوان فرد قابل اعتمادی می شناسند. ۲- شما ذاتا یک لیدر هستید، به این معنا که می توانید یک گروه را به سمت اهداف بهتر هدایت کنید. ۳- به دقت مراحل را پشت سر می گذارید تا به هدفتان برسید. این بدان معناست که هرگز تصمیمات آنی نمی گیرید.۴- شما فردی کمال گرا هستید، چیزی که استرس های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

جام جم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ شعر خوانی درباره رژلب و ابرو برداشتن در مقابل رهبر

د اکتبر 24 , 2016
دانلود روشنگری برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 24

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...