یکی از دلایل محبوبیت جناب خان

اشتراک گذاری :

نودیها : «امیر سلطان احمدی» مشاور بخش عروسکی برنامه «خندوانه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون  گفت:‌ مدتی است که به دلیل مشغله کاری و کارگردانی سری جدید «سنجد» مثل همیشه و روالی که داشتیم نتوانستم در برنامه خندوانه حاضر شوم.

وی ادامه داد:‌ در این مدت به صورت دورادور با محمد بحرانی(صداپیشه جناب خان) و گروه عروسکی این برنامه در ارتباط هستم و در رابطه با شعرها و قصه‌هایی که در این برنامه توسط جناب خان خوانده و بازی می‌شود با یکدیگر مشورت می‌کنیم.

سلطان احمدی ضمن اشاره به موفقیت عروسک جناب خان بیان داشت:‌ اگر بخواهیم از استعدادی که محمد بحرانی در زمینه بیان لهجه سایر شهرها و کاراکتر پردازی دارد،‌فاکتور بگیریم به این نکته می‌رسیم که خندوانه برنامه پر بیننده‌ای است و تا حالا هم توانسته این مخاطبان را برای خود حفظ و نگه دارد و همچنین محمد بحرانی نیز به شخصیت جناب خان به طور کامل احاطه دارد.

وی در همین زمینه ادامه داد:‌ یکی از دلایل این موضوع نیز بداهه پردازی بحرانی است که به خوبی در این برنامه به نمایش درآمده است. در وهله بعدی نیز نباید این موضوع را نادیده گرفت که جناب خان از اولین عروسک‌هایی است که در برنامه بزرگسال پر مخاطب دیده می‌شود.

سلطان احمدی با اشاره به چگونگی شکل گیری شخصیت جناب خان بیان داشت:‌ به طور قطع در حضور و موفقیت جناب خان نباید سریال عروسکی «کوچه مروارید» و سعید سالارزهی،‌محمد نادری و تمام افرادی که در شکل گیری شخصیت جناب خان نقش داشتند، را نادیده گرفت.شاید اگر این سریال عروسکی نبود، جناب خان هم الان در برنامه خندوانه حضور نداشت.

وی افزود: درباره جناب خان دوست دارم یادی کنم از مهدی برقعی و حامد ذبیحی که زحمت بسیاری برای عروسک گردانی جناب خان کشیدند. همیشه و متاسفانه در کارهای عروسکی اول و آخر، صداپیشه به چشم می‌آید و هیچکس متوجه زحمات یک عروسک‌گردان نیست.

مشاور گروه عروسکی برنامه «خندوانه» در ادامه با اشاره به حضور کم این عروسک در برنامه‌های اخیر «خندوانه» بیان داشت:‌ از همان ابتدا قرار بر این بود تا این عروسک به صورت مدام و هر روز در برنامه نباشد و یا اینکه لااقل دو یا سه روز در طول هفته باشد،‌اما خداراشکر که رامبد جوان به گروه ما اعتماد کرده و با گروه عروسکی همکاری خوبی دارد.

سلطان احمدی ضمن اشاره به اینکه در برخی از برنامه‌هایی که جناب خان حضور دارد، مهمان مربوطه نیز با این عروسک خیلی هماهنگ است،‌ نیز گفت:‌ تا جایی که من در جریان هستم زمانیکه برای دعوت از مهمانی با وی تماسی گرفته می‌شود، اگر مهمان علاقه‌ای به حضور در کنار جناب خان داشته باشد این موضوع را مطرح می‌کند و باقی ماجرا به دست کارگردانی و کنداکتور سپرده می‌شود.

وی در پایان افزود: همه عناصر در برنامه «خندوانه» و در مورد جناب خان واقعا دوستانه اتفاق می‌افتد و در کنار حرفه‌ای بودن همه عوامل، رفاقت و انرژی مثبت در پشت صحنه موج می‌زند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

لطیفه و جوک(۲)-خواستگاری-مدل ماشین

س سپتامبر 8 , 2015
طرف می ره خواستگاری واسه پسرش. پدر عروس می گه: آقازاده دانشگام میرن؟ طرف می گه: مسافر گیرش بیاد چرا که نه! ******************************************************* کنارخیابان وایستاده بودم باخودم گفتم آخرین مدل ماشینی که در آینده سوارمیشم چیه؟؟؟ همون لحظه یه آمبولانس نعش کش ازبغلم ردشد؛ روش نوشته بود: ؛؛فکرشو نکن،آخرش مسافر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...