یارانه قطع شده برخی شهروندان بعد از یکسال شب انتخابات واریز می شود

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با ارسال پیامک به برخی شهروندان که قبلا یارانه‌شان قطع شده و اعتراض کرده‌بودند، از وصل شدن مجدد یارانه آنها در این ماه خبرداده است.

طبق قانون قرار بود، دولت دهک‌های پردرآمد را شناسایی کرده و حذف کند، در عوض یارانه افراد نیازمند و تحت پوشش را افزایش دهد.

بر اساس این گزارش با توجه به تعداد زیاد گزارش های رسیده به فارس به نظر می‌رسد یارانه اغلب قریب به اتفاق کسانی که پیش از از شمول دریافت یارانه حذف شده بودند دوباره در شب انتخابات وصل شده است.

وزارت رفاه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش از این اعتراض این شهروندان درباره قطع یارانه را وارد ندانسته بودند.

رسانه‌های دولتی از ابتدای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای رقیب دولت مستقر را به انحاء مختلف به دادن وعده‌های پوپولیستی متهم کرده بودند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپهای جنجالی حسن عباسی/فیش نجومی نعمت زاده و آخوندی/دکترای مشکوک روحانی/اعدام های دهه شصت؟؟/ترور حسن روحانی در سال ۹۶

ی مه 14 , 2017
  حسن عباسی اخیرا سخنرانی های بسیاری داشته که به افشاگری بزرگی علیه دولت روحانی دست زده… اولین کلیپ در مورد طرح ترور حسن روحانی در آمریکاست     دومین کلیپ در مورد فیش های نجومی و وزرای نجومی روحانی است     سومین کلیپ که صوتی هستش در مورد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...