گیاهانی برای تصفیه هوای خانه‌تان

اشتراک گذاری :
نودیها:گیاهان خانگی نه تنها فضای خانه را از حالت کسل‌کننده خارج می‌کنند بلکه می‌تواند هوایی را که تنفس می‌کنید پاکسازی کند.
در بیشتر فضاهای خانگی ترکیب‌های ارگانیک فرار همچون «استون» و «بنزن» وجود دارد که از مبلمان، چاپگرها، مواد پاک کننده و نقاشی دیوارها ناشی می‌شود. این ترکیب‌ها می‌توانند مشکلات جدی را برای سلامتی بوجود آورند.
زمانی که ترکیب‌های ارگانیک فرار استنشاق شوند فرد را دچار «سندرم بیماری ساختمان» می‌کنند که می‌تواند در فرد علائمی چون آسم، آلرژی و احساس گیجی را بوجود آورد. راه حل معمول برای پاکسازی فضای اتاق نصب سیستم‌های پاکسازی هواست اما محققان معتقدند استفاده از گیاهان خانگی روشی ارزان‌تر برای مقابله با ترکیب‌های ارگانیک فرار است.
به گزارش نیچر ورلد نیوز، گیاهان می‌توانند مواد شیمیایی را از طریق فرآیند «بیوفیلتراسیون» از هوا پاک کنند و به گفته متخصصان برخی انواع گیاهان از جمله «دراسنا»، «گندمی» یا گیاه عنکبوتی، کاکتوس درختی کارائیب، «بروملیا» و «گیاه یشم» در جذب این ترکیب‌ها بهتر عمل می‌کنند.

 مشرق نیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا قراردادن کارت بانکی در کنار موبایل باعث سوختن آن می‌شود؟

د آگوست 29 , 2016
نودیها:حتما شما هم خوانده‌اید که کارت‌های اعتباری را در کنار گوشی‌های موبایل نگذارید چون باعث سوختن آن می‌شود ولی امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که این ادعا درست نیست چرا؟ برای دانستن جواب با ما همراه باشید. هر وسیله ی الکترونیکی یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند که با واحد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...