گوگل عامل کاهش تمایل ورود به دانشگاه

اشتراک گذاری :

نودیها:نتایج یک بررسی جدید نشان داده است، گوگل عامل کاهش تمایل نوجوانان برای ورود به دانشگاه است.

کارشناسان می‌گویند: امروزه ما در دنیای گوگل زندگی می‌کنیم؛ جایی که همه اطلاعات، داده‌ها، واقعیت‌ها و نظریه‌ها را با یک کلیک از نوک انگشتان به اشتراک می‌گذاریم.

محققان باور دارند، روند گوگل و تبدیل شدن  آن به راه حل نهایی برای دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیاز، گرچه به تدریج، اما قطعا در تعداد ورود دانشجویان به تمام موسسات آموزش عالی اختلال ایجاد می‌کند.

از نظر دانشجویان امروزی، کلاس‌های درس یکنواخت، خسته‌کننده و بی ربط هستند؛ آنها تمایلی برای نشستن در کلاس درس ندارند و باور دارند اگر در کلاسی شرکت نکنند؛ هرآنچه که استاد در آن جلسه درس داده را به راحتی با یک جست‌و‌جوی ساده در گوگل می‌یابند.

به گفته محققان، باید بررسی شود که استادان در حال حاضر چه نقش کلیدی در کلاس ایفا می‌کنند و تا چه حد برای تنوع در جلسات یک واحد درسی خلاقیت به خرج می‌دهند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ساعت پیک مصرف در تهران چه ساعتی است؟

ش جولای 14 , 2018
نودیها:طبق اطلاعیه امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساعات پیک مصرف (۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳) مشترکان تهرانی می بایست نسبت به صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق توجه لازم را داشته باشند. در این اطلاعیه، سه عامل “میزان مصرف”، “افزایش دما” و “ظرفیت شبکه” عوامل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...