گول خوردن برخی از رفتن زنان به استادیوم آزادی در بازی پرسپولیس کاشیما/ خطر هواداری متعصابانه را جدی بگیریم!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها – دیروز در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا قسمتی از ورزشگاه به زنان اختصاص یافت. جدای از این که با این مطلب چقدر موافق یا مخالف باشیم یک نکته ضروری را متوجه نیستیم و آن این است که تا کی ؟ سیاسیون بر این مسایل سوار شوند و مسایل فرعی را اصلی کنند.

بله ! مسئله مربوط به استادیوم رفتن زنان بسیار مهم هم شاید باشد اما آیا از گرانی ، بی کفایتی که روز به روز اثرش در زندگی مردم بیشتر می شود بیشتر است. اگر به جای توجه به حرفهای دسته چندم سیاسیون و به اصطلاح سلبریتی ها کمی هم به مسایل اصلی بپردازیم و مطالبه گری از دولت و قوای دیگر کنیم مطمئنا خیلی از مشکلات حل خواهد شد و نمی توانند از ما با مسایل پیش پا افتاده سواری بگیرند.

یک نکته دیگر هم خیلی آزار دهنده بود چرا باید هواداری از تیمی که حکم تیم ملی دارد تبدیل شود به آرزوی باخت برخی متعصبانه چون طرفدار تیم دیگری بودند آرزو می کردند پرسپولیس ببازد این رفتار را باید تحلیل کرد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 144

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آب و برق رایگان، مفت و مجانی

ی نوامبر 11 , 2018
قبلا بارها در رسانه های مختلف به این مسئله اشاره شده اما نکته مهم این است که در موارد بسیاری متاسفانه تهمتهای این گونه زده می شود. در اصل این وعده لیبرال هاست امروز هم لیبرال ها ما را روز به روز بدبخت تر می کنند. برای امتیاز دادن به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...