گل گاو زبان را فراموش نکنید!

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – میوه ها و گیاهان

گل گاوزبان این گیاه آرام بخش در درمان جوش‌های دهانی آفت دهانی تاثیری شگرف دارد.

شرح مطلب در ادامه

گل گاو زبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور  و مقوی دارد، در واقع گل گاو زبان یک گیاه علفی به طول 40-70 سانتی متر است، این گیاه در معالجه تب‌های دانه‌ای مانند سرخک، آبله مرغان تاثیر چشمگیری دارد و در درمان دردهای دهان ناشی از سنگ کلیه و دفع سنگ مثانه و کلیه تاثیر فراوان دارد. 

 
وی افزود:‌ این گیاه آرام بخش، در درمان جوش‌های دهانی و آفت دهانی تاثیر شگرف می‌گذارد و معمولا دمنوش‌های این گیاه برای سرماخوردگی و در بعضی مواقع سرفه‌های خشک در فصل سرما جوشانده‌ای قدرتمند و مرهمی قوی است. 
 
وی اذعان دانست:‌هر خوراکی و یا گیاه دارای برخی محاسن و مضرات هستند، افرادی که از این گیاه استفاده میکنند سعی کنند به حد اندازه از این دمنوش استفاده کنند و مصرف بیش از حد آن برای هیچ گروه سنی و جنسیت توصیه نمی‌شود. 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توصیه های غذایی برای روزه داران

ش آوریل 11 , 2015
 اینها توصیه های پزشکی و برای بهتر استفاده بردن از این ماه عزیز است که در ادامه مطلب میتوانید بخوانید حتما این توصیه های غذایی را بخوانید برچسبها : توصیه های پزشکی برای روزه داری توصیه های پزشکی بهداشتی برای روزه داری ماه مبارک رمضان توصیه ها و پند های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...