گفت و شنود – جوانمرد

اشتراک گذاری :

گفت: روزنامه‌ زنجیره‌ای آرمان مصاحبه‌ای از عباس عبدی را با آب و تاب چاپ کرده بود ولی بعدا معلوم شد اصلا چنین مصاحبه‌ای انجام نشده است!
گفتم: مگر یادت رفته چند سال پیش قرار بود احمدی‌نژاد در تلویزیون مصاحبه داشته باشد و این برنامه لغو شد اما، دو روزنامه زنجیره‌ای از پیش خودشان بخش‌هایی از مصاحبه انجام نشده وی را نقل کرده و نقد هم کرده بودند.
گفت: حالا فکرش را بکن که وقتی این جماعت از قول آدم‌های حی و حاضر و زنده مصاحبه جعل می‌کنند، با بقیه چه می‌کنند و چگونه می‌توان به صداقت آنها اعتماد کرد؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یکی از جوانمردان قدیم به پول نیاز داشت، بعد از چند هفته فکر کردن و این دست و آن دست کردن بالاخره نزد بازرگانی رفت و تقاضای خود را مطرح کرد بازرگان گفت؛ باید یک تار سبیل خود را گرو بگذاری و جوانمرد بعد از چند روز تار سبیل خود را درون پنبه‌ای پیچید و عطر زد و به بازرگان داد. یکی از آدم‌های قالتاق محل که ماجرا را شنیده بود نزد بازرگان رفت و همان درخواست را مطرح کرد و بازرگان از او خواست یک تار سبیلش را گرو بگذارد و یارو دست کرد و یک مشت از سبیلش را کند و به بازرگان داد! بازرگان گفت؛ مرد حسابی! هرچه باشی جوانمرد نیستی!

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

انتقاد آیت الله لاریجانی از گره زدن همه مسائل به مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها

پ ژوئن 11 , 2015
به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی راز پیروزی ملت و نظام جمهوری اسلامی بر مشکلات و توطئه­ های مختلف را صبوری آنان، پیروی از آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی و تکیه بر توانمندی­ های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...