گزارش زنده والیبال (۳) ایران – لهستان

اشتراک گذاری :

لهستان به گفته تمام مربیانی که مقابل آنها بازی کرده اند، یکی از آماده ترین تیم های حاضر در جام است و هیچ تیمی موفق به گرفتن حتی ۲ ست هم از این تیم نشده است.

اسلبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای بازی امروز همان ترکیب ۲ بازی گذشته را به میدان فرستاد به طوریکه عبادی پور، میرزاجانپور، غلامی، موسوی، معروف و غفور نفرات اصلی تیم را تشکیل می دادند و مرندی لیبرو ایران بود.

ست اول

دو تیم امتیازات را یک به یک در همان ابتدای بازی کسب می کردند تا اینکه سعید معروف در خط سرویس موفق به بر هم ریختن دریافت اول لهستانی ها شد و اسپکر های تیم مقابل از کار افتادند.

کوبیاک و کورک شروع خوبی مقابل ایران نداشتند و در همان ابتدای بازی از ۸ امتیاز، ۵ امتیاز را این ۲ از اشتباهات فردی به ایران تقدیم کردند.

شروع طوفانی ایران دلیلی شد تا دو تیم با امتیازات ۸ بر ۶ به سود ایران زمین را ترک کنند و به تکنیکال تایم اوت اول بروند.

ترکیب اولیه لهستانی برای این تیم جواب نداد و در اواسط ست اول آنتیگا یک به یک بازیکنان خود را تعویض کرد.

بوژک و لوماژ جای خود را به میکا و درژگا دادند تا اتفاقی برای لهستانی ها رخ دهد اما اختلاف بین دو تیم زیاد بود.

با تمام تغییراتی که آنتیگا برای نجات تیمش انجام داد، ایران توانست ست اول را با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ لهستان را شکست دهد.

ست دوم

همانطور که پیش بینی می شد آنتیگا قطعا با تغییراتی نسبت به ست اول بازی را شروع کرد و مهمترین تغییر لهستان حضور درژگا به عنوان پاسور اول تیم بود.

دو تیم با حداقل اختلاف امتیازات پیش می رفتند و ایران تا مرز برتری در تکنیکال تایم اوت اول ست دوم پیش رفت اما درخواست ویدئو چک از آنتیگا، رای داور برگرداند و لهستان با برتری ۸ بر ۷ راهی نیمکت شد.

غفور با حضورش در خط سرویس توانست اختلافی ۳ امتیازی ایجاد کند و معروف هم همان کاپیتان همیشگی شد که در تغییر جریان بازی موثر بود.

فقط چند اشتباه فردی کافی بود تا تیم جنگنده لهستان بتواند اختلاف به وجود آمده را جبران کند و در امتیاز ۱۸ بر ۱۷ از امتیاز پیش بیافتد.

کواچ مهدوی و قائمی را برای دقایقی به میدان فرستاد اما فورا معروف و میرزاجانپور به زمین بازگشتند.

عبادی پور با سرویس هایش دریافت لهستان را بر هم ریخت تا ایران ۱۹ بر ۱۸ پیش بیافتد.

کوبیاک که قصد شروع جنگ روانی را داشت با اعتنایی بازیکنان ایران و کارت زرد داور همراه شد.

در امتیاز ۲۲ بر ۲۱ به سود ایران جنگ تاکتیکی دو مربی به اوج خود رسید، ویدئوچک، دو تعویضه و وقت استراحت در دستور کار کادر فنی دو تیم بود.

تا آخرین لحظات ست دوم برنده این جدال مشخص نبود تا اینکه ایران توانست با کسب امتیاز ۲۵ مقابل ۲۳ لهستان برنده این ست باشد.

ست سوم

لهستان برای پیروزی به میدان آمده بود و این موضوع را می شد از حلقه اتحادشان در اول ست متوجه شد.

میکا جانشین بوژک شد تا دریافت لهستانی ها سر و شکل بهتری بگیرد.

بازی نزدیک دنبال می شد تا اینکه کورک برای لهستانی ها به خط سرویس رفت و مشکلات دریافت و حمله ایران از همان امتیاز شروع شد.

قائمی جایگزین میرزاجانپور شد تا دریافت اول ایران سر و شکل بهتری به خود بگیرد اما اختلاف امتیازات دو تیم در ست سوم زیاد شده بود به طوریکه تکنیکال تایم اوت دوم ۱۶ بر ۱۰ به سود لهستان گرفته شد.

کواچ مهدوی را به جای معروف راهی میدان کرد تا شاید تغییری در روند تاکتیکی تیم ایجاد شود اما پاسور دوم تیم هم نتوانست کاری برای فرار از شکست در ست انجام دهد.

اختلاف ایجاد شده در اواسط ست سوم آنقدر زیاد بود که تغییرات دیگر کارساز نباشد و لهستان موفق به پیروزی در این ست با امتیازات ۲۵ بر ۱۵ شود.

 

ورزش ۳

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

طرز تهیه کیک رولت هندوانه ای

ش سپتامبر 12 , 2015
بارگیری بر روی رایانه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...