گره‌زدن همه چیز حتی آب خوردن مردم به مذاکرات و تحریم‌/آیا دولت روحانی کاری برای انجام دادن در بخش‌های دیگر ندارد؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – رئیس جمهور محترم جناب آقای حسن روحانی، پس از دو سال مذاکره به قیمت نارضایتی مردم و نارضایتی رهبری و ادامه مذاکرات به سبکی که اعتماد بیش از حد به غرب و شیطان بزرگ در دستور کار است، رو آورده اند به صحبتهای عجیب که صدای خیلی ها از جمله بسیاری از مردم را در آورده است.

اخیرا رئیس جمهور فرمودند : “تحریم های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مسئله محیط زیست، اشتغال جوانان، صنعت، جامعه و آب آشامیدنی مردم حل شود، منابع آبی افزایش یابد و بانک ها احیا شوند.”

[حسن روحانی – ۱۷ خرداد ۹۴]

یک کارشناس در برنامه پایش شبکه یک چند هفته قبل گفت که اگر همه تحریم ها برداشته شود تاثیر آن بر اقتصاد ایران ۱۰ درصد است و بیشتر به نفع قشر مرفه جامعه هم هست. این در حالی است که با توجه به توافق لوزان قرار است فقط تحریم های هسته ای آن هم با شرایط بسیار دشوار و نشدنی برداشته شود که تحریم های دیگر که سه چهارم از تحریم ها را تشکیل می دهد تحریم های اصلی است.

ناتوانی دولت در انجام کارهای بزرگ، سن بالای کابینه و زمان محدود دو ساله باقی مانده و از همه مهم تر جواب ندادن مذاکرات و بدتر شدن اوضاع بعد از کوتاه آمدن بسیار دولت همه و همه از عواملی است که دولت روحانی و آقای رئیس جمهور به این ادبیات رو آورده اند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 2]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هنرنمایی عجیب با خودکار بیک

س ژوئن 9 , 2015
[Show slideshow] برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 2]Related Images:Visits: 9

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...