گاف جدید ترامپ دربارۀ رونالدو سوژه رسانه‌ها شد

اشتراک گذاری :

نودیها:گاف جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با مارسلو ربلو دی سوسا، رئیس جمهور پرتغال، سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته میزبان مارسلو ربلو دی سوسا در کاخ سفید بود. آنها دقایقی را در مورد دنیای فوتبال و بازیکن معروف پرتغالی «کریستیانو رونالدو» گفتگو کردند.

ترامپ با اذعان به اینکه پسرش بارون همه چیز را درباره  این بازیکن پرتغالی می داند گفت: آنها می گویند او (رونالدو) بهترین بازیکن است.

رئیس جمهور پرتغال نیز در پاسخ به ترامپ گفت: بازی او مرا تحت تاثیر قرار می دهد. او بهترین بازیکن فوتبال جهان است.

با این حال، پرسش بعدی ترامپ در مورد رونالدو، موجب شد او گاف دیگری را به مجموعه گاف هایش در خصوص اسامی اضافه کند. او که همیشه با تلفظ و املای نام ها مشکل دارد، در پرسش خود کریستیانو را «کریستین» تلفظ کرد.

ترامپ از دی سوسا پرسید: اگر «کریستین» نامزد ریاست جمهوری شود بیشتر از تو رای می‌آورد؟

به نظر می رسید دی سوسا یا متوجه اشتباه ترامپ نشد و یا اینکه تمایلی به تصحیح آن نداشت. او با لبخند پاسخ داد: پرتغال مثل آمریکا نیست. کمی فرق می کند.

این خطای لفظی ترامپ از چشم رسانه ها و شبکه های اجتماعی پنهان نماند و کاربران در توئیت های متعدد خطای رئیس جمهور آمریکا در مورد نام بازیکن پرتغالی را گوشزد کردند. عده زیادی از کاربران نیز سوال بی مورد ترامپ را سوژه کردند و به او پیشنهاد دادند از دنیای فوتبال فاصله بگیرد.

این نخستین بار نیست که رئیس جمهور آمریکا با نام ها مشکل دارد. ماه گذشته، او در توئیتی، نام همسرش ملانیا را با اشتباه املایی منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 39

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

منطقه‌ای شگفت‌انگیز در گیلان

ی جولای 1 , 2018
نودیها:پارک جنگلی سراوان از قدیمی ترین پارکهای جنگلی گیلان در ۱۵ کیلومتری رشت است که به خاطر گونه های متنوع گیاهی در سطح کشور و حتی جهان کم نظیر است. مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 39

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...