گاف‌های بی بی سی در حمایت از داعش

اشتراک گذاری :

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، ابراز خشم شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) از پیشروی نیروهای مردمی و شکست این گروه تروریستی موجب ثبت یک گاف بزرگ رسانه ای برای این شبکه گردید.

 

 

بر اساس این گزارش، طی چند روز گذشته نیروهای مردمی کُرد برای عقب راندن داعش از “تل ابیض”، «که داعش از آن به عنوان گذرگاه ورود و خروج تروریست‌های خود در مرز ترکیه استفاده می کرد»، عملیات گسترده‌ای را انجام داده و سرانجام موفق به بازپس گیری این منطقه استراتژیک از دست تکفیری‌ها شدند.

 

 

اما شبکه دولتی انگلیس که حمایت از داعش را در راس فعالیت رسانه ای خود قرار داده است، در اقدامی مغرضانه برای حمایت از داعش، خبر مهم عقب راندن داعش از “تل ابیض” توسط نیروهای مردمی کرد را با عنوان «اشغال تل‌ابیض توسط کُردها “بزرگترین ضربه” به داعش» منتشر کرد.

 

 

لینک صفحه فریز شده بی بی سی در جستجوگر گوگل(+)

 

 

با این حال ساعاتی پس از انتشار این خبر بر روی سایت بی بی سی فارسی، گویا مسئولان این رسانه حامی تروریسم متوجه “گاف بزرگ” خود در حمایت علنی از داعش شده و اقدام به تغییر تیتر خبر کردند.

 

سایت بی بی سی تیتر خبر مذکور را  به «تصرف تل‌ابیض توسط کُردها “بزرگترین ضربه” به داعش» تغییر داد!

 

 

 

این اقدام رسانه دولتی انگلیس برای پوشاندن گاف خود در حمایت از داعش، در حالی است که با وجود تغییر در تیتر یک خبر، حافظه موتورهای جستجوگر چون گوگل و یاهو، تیتر ابتدائی را در حافظه خود نگه می دارند.

 

اکنون با یک جستجوی ساده تیتر تغییر یافته بی بی سی فارسی، همان تیتر اصلی این وب سایت با عنوان «اشغال تل‌ابیض توسط کردها “بزرگترین ضربه” به داعش» توسط موتورهای جستجوگر در اختیار کاربران قرار می گیرد!

 

 

 

 

 

 

البته حمایت های بی بی سی فارسی از داعش و تلاش برای حذف دیگر رقبای تروریست این گروه در سوریه و عراق به جایی رسیده که چندی پیش این رسانه وابسته به دولت انگلیس در اقدامی بر خلاف ادعای همیشگی خود، خبر کشته شدن یکی از سران گروه های تروریستی درگیر با داعش در سوریه، را با عنوان “رهبر گروه بزرگ شورشی احرارالشام” منتشر کند.

 

گویا مسئولان این رسانه حامی داعش، ادعای پیشین خود را فراموش کرده اند که از ذکر افراد یا گروه های درگیر در سوریه، به دلیل عدم قصد این رسانه برای قضاوت و ارزش گذاری، با عنوان “شورشی” خودداری می کنند!

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فک و فامیل های یک الاغ

ی ژوئن 21 , 2015
گفت: خلبانان آمریکایی اعتراف کرده‌اند که به آنها اجازه حمله‌هوایی و بمباران تروریست‌های داعش داده نشده است. گفتم: از قدیم و ندیم گفته‌اند که چاقو دسته خودش را نمی‌برد، تروریست‌های داعش به اعتراف خانم کلینتون در کتاب خاطرات خویش، ساخته و پرداخته خود آمریکاست. گفت: یک نشریه آمریکایی هم نوشته […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...