کنایه جهرمی به شریعتمداری پس از عدم انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی

اشتراک گذاری :
نودیها:بعد از آنکه وزیر صنعت تلویحا از اقدام آذری جهرمی در خصوص انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی انتقاد کرد، وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود به اظهارات شریعتمداری پاسخ داد.
در توییت آذری جهرمی آمده است، با “ایمان قلبی” که بر پایه “عقل خدادادی” است، می‌گویم: فساد، موریانه و عامل بی‌ثباتی اقتصاد کشور است. بخش خصوصی پاک‌دست از انتشار لیست ارز بگیران حمایت کرده و خواهد کرد. باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت.
شریعتمداری صبح امروز با اشاره به اینکه بانک مرکزی اسامی افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته اند را در اختیار دارد، بنابراین ما به عنوان وزارت صنعت نمی توانیم که ثبت سفارش کنندگان را افشا کنیم، چراکه اینطور به جنگ بخش خصوصی رفته ایم، این در حالی است که لیست اعلامی از سوی وزیر ارتباطات، اسامی افرادی بود که تخصیص ارز داشتند و تامین ارز آنها صورت نگرفته بود، ما نمی خواهیم به جنگ اقتصاد کشور برویم و اقتصاد را به هم بریزیم، بنابراین با استفاده از نیروی عقل خدادادی، تصمیماتی خواهیم گرفت که به صلاح اقتصاد باشد.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بیرانوند؛ پدیده ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

ی جولای 1 , 2018
نودیها:خبرگزاری «آسوشیتد پرس (AP)» اقدام به معرفی تیم منتخب مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کرد که نام علیرضا بیرانوند از ایران در این تیم با سیستم بازی ۳-۳-۴ قرار دارد. AP نوشت؛ بیرانوند در بازی با مراکش دروازه‌اش را بسته نگه داشت و در بازی با اسپانیا روی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...