کمیته آموزش عالی مجلس در حال بررسی تحصیل توصیه‌ای «حسین فریدون»/ روحانی به نامه نمایندگان درباره برادرش جواب نداده است

اشتراک گذاری :

نودیها:عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اتمام کار مقدماتی این کمیسیون درباره تحصیل سفارشی برادر رئیس‌جمهور خبر داد.

سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره اقدامات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در قبال تحصیل توصیه‌ای «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور، گفت: کمیته آموزش عالی مجلس در حال بررسی موضوع تحصیل برادر رئیس‌جمهور است، البته کار مقدماتی هم از سوی کمیسیون انجام شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نامه‌ای هم از سوی جمعی از نمایندگان برای روحانی ارسال شده که متأسفانه تاکنون هیچ پاسخی در جوابیه این نامه به‌ دست ما نرسیده است.

وی با یادآوری موضوع تحصیلی یکی از وزرای دولت نهم، یادآور شد: در آن دوره هم مجلس نسبت به رانت تحصیلی یکی از وزرا موضع خود را شفاف اعلام کرد و خواستار برخورد جدی رئیس‌جمهور با تخلف وی شد، بنابراین بحث این دولت و آن دولت نیست و در این مسائل هیچ تعارفی با کسی نخواهیم داشت، چون پای آبروی نظام مطرح است.

ابطحی با بیان “در این‌گونه موارد گرچه پای برادر رئیس‌جمهور هم در میان باشد، از حق مردم عقب نخواهیم کشید”، گفت: هر شخص مسئولی مرتکب جعل، رانت‌خواری و سوءاستفاده از مقام اداری خود شده باید بدون اغماض با آن برخورد لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تأکید کرد: باید دستگاه نظارتی دقیق‌تر عمل کند و اعتماد مردم را با نظارت خود افزایش دهد. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم مجدّانه در حال پیگیری این موضوع است.

وی با خطاب قرار دادن رئیس‌جمهور درباره موضع شفاف در قبال برادرش «حسین فریدون»، متذکر شد: باید روحانی براساس شعارهای انتخاباتی خود که یکی از آن شعارها مبارزه با فساد اقتصادی بود، در موضوع برادرش هم ورود کرده و اگر وی اتهاماتش صحت دارد برخورد لازم را انجام دهد.

تسنیم

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بازداشت (ی.ر) همسر بازیگر معروف با صدور قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی

س آگوست 16 , 2016
نودیها:مدتی است که خبرهایی از تخلفات شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر در رسانه ها منتشر شده است. شرکت رشد وابسته به هلال احمر در آلمان بود که نقش واسطه برای خرید تجهیزات به هلال احمر را ایفا می کرد و مالک آن (ی . ر ) فرزند یکی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...