کلیپ مسی ایرانی: نایک افتخار نداشت زیر پای ایرانی‌ها باشد

اشتراک گذاری :

نودیها:در آستانه شروع رقابت‌های بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که شرکت نایک با تامین کفش‌های ورزشی بازیکنان همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به جز تیم ملی کشورمان حاشیه‌ساز شد. بسیاری از افراد مشهور به این حرکت شرکت نایک واکنش نشان دادند.

رضا پرستش، بدل ایرانی مسی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار ویدئویی، با حضور در نمایندگی فروش نایک در روسیه، از اقدام این کمپانی انتقاد کرد و گفت نایک افتخار این را نداشت که زیر پای ایرانی‌ها باشد.

وی در پست خود نوشت: نایک افتخار اینو نداشت که زیر پاهای یوزپلنگ‌های ایرانی باشه ولی نمی‌دونست این بچه ها با پاهای برهنه و تو کمترین امکانات فوتبال رو یاد گرفتن. غیرت و تعصب ایرانی رو تو بازی مراکش و اسپانیا دیدید ولی این پایان رویای ما در روسیه نبود. ما آماده یک نبرد جانانه با پرتغال برای کسب جواز صعود به مرحله بعد هستیم.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود گلچین مداحی های سالروز تخریب بقیع

ی ژوئن 24 , 2018
حاج منصور ارضی/کریمان هرچه دارند را فقط گدا کردند حاج حسین سیب سرخی/این حرم با چهارگنبد میشود بیت الحسن(ع) حاج مهدی رسولی/سلام من به مدینه به بارگاه رفیعش حاج میثم مطیعی/فرازی از زیارت ائمه بقیع کربلایی جواد مقدم/بی تو که باشم حوصله ام سر میره کربلایی حمید علیمی/پشت پنجره های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...