کلیپ زیبای خانواده شهدای هیئتی که بانیان آن شهید شده اند +فیلم

اشتراک گذاری :

برای دیدن کلیپ روی لینک کلیک کنید

 یاد و نام شهدا با ارادت به حضرت زهرا سلام الله علیها عجین شده است، شاید بی‌جهت نباشد که مادر تمامی شهدا را حضرت زهرا سلام الله علیها نامید.

سالروز ولادت ام‌ ابیها فاطمه زهرا که به «روز مادر» ملقب شده است را با عرض احترام به مادران گرانقدر شهدا گرامی می‌داریم.

به فرمایش امام خامنه‌ای؛ « مادرانی را که عزیزانشان به شهادت رسیده بودند، ما دیدیم آن چنان از خودشان استقامت نشان می‌دادند که انسان را به حیرت فرو می‌برد.» و حقیقتاٌ «…مادران شهدا، از لحاظ قوت و قدرت، حقیقتاً بی‌نظیرند.»

بسیجیان پایگاه بسیج شهید ذوالفقاری مسجد پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) واقع در محله تولیددارو مستندی زیبا از مادران شهدای این مسجد تهیه کرده‌اند که به مناسبت روز مادر به تماشای آن می‌نشینیم.
جوانان این مسجد در سال ۱۳۶۰ هیات متوسلین به ائمه اطهار (علیها السلام) را برپا کردند که تمامی بانیان آن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
این مسجد که تاکنون ۵۵ شهید تقدیم انقلاب کرده در اتوبان آیت الله سعیدی بلوار ۴۵ متری زرند خیابان تختی واقع شده است.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شناورهای تندروی سپاه با سرعت ۸۰ نات تولید انبوه شدند

س آوریل 5 , 2016
سایت نودیها :  دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم ختم والده سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ماجرای دستگیری و رهاسازی آمریکایی‌ها در خلیج فارس […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...