کلیپ دروغگویی نامزد اول جمهوری خواهان درباره ایران و سلاح اتمی

اشتراک گذاری :

تلویزیون مهاجر – کلیپ سیاسی

قبل از دیدن فیلم توضیحات را بخوانید زیرا فیلم به زبان انگلیسی و بدون زیر نویس است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم – دروغ‌گويي نامزد اول جمهوري‎خواهان مثل نقل و نبات: احمدي‌نژاد در سازمان‎ملل گفت به امريكا حمله اتمي مي‌كنيم
 
مشروح توضیحات در ادامه
 

 

مناظره‌هاي نامزدهاي جمهوري‌خواهان براي انتخابات رياست جمهوري 2012 امريكا در حالي ادامه دارد كه با توجه به خصلت مشترك جنگ‌طلبانه عمده جمهوري‌خواهان، اين نامزدها براي پيش گرفتن از هم در دروغ‌پردازي و بلوف زدن عليه كشورمان پيشي مي‌گيرند.

در جديدترين مورد از اين سلسله مناظره‌ها روز گذشته مناظره ميان نامزدها به ميزباني شبكه سي‌ان‌ان برگزار شد و ميشل باكمن كه در نظرسنجي‌هاي جمهوري‌خواهان اول است، ادعاهاي دروغ خود را به‌طور شگفت‌آور و با اعتماد به نفس خاصي بيان كرد.

وي در بخشي از اين مناظره در توجيه ضرورت مخاصمه با ايران تا حمله نظامي گفت: سوالی که مطرح است، این است که چرا ما و اسرائیل به‎طور جدی درباره حمله نظامی علیه ایران حرف می‌زنیم؟ علت این مساله این است که ایران به‌طور رسمی و قاطعانه اعلام کرده که به اسرائیل حمله خواهد کرد؛ موضوعی که در همین ماه آگوست اخیر که رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد به سازمان ملل  آمده بود هم آن را تایید کرد و گفت اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. وی همچنین تاکید کرد که اگر ما به بمب هسته‌ای برسیم، حتما از آن برای پاک کردن اسرائیل از کره زمین استفاده می‌کنیم؛ از آن برای اقدام نظامی علیه ایالات متحده امريكا هم استفاده می‌کنیم.

وي در ادامه پس از طرح اين دروغ آشكار در يك مناظره تلويزيوني و با حضور هزاران نفر از هواداران حزب جمهوري‌خواه ادامه داد: این یک واقعیت است که سبب شده تا ما برنامه اوباما برای مقابله با ایران را ناکام می‌دانیم؛ چون دو سال و نیم زمان طلایی را در اختیار ایران قرار داد و نهایتا ایران هم خواستار مذاکرات بدون پیش شرط شد. در تاریخ قطعا از این مساله به عنوان یک نقطه تاریک یاد خواهد شد که ما در زمانی که باید یک رهبر قوی می‌داشتیم، از این مساله بی‌بهره بودیم. این، همان تفاوت و اختلاف اصلی ما با رئیس جمهور فعلی ایالات متحده امريكاست.

نكته قابل توجه ديگر، كم‌اطلاعي جامعه امريكا و تحت تأثير قرار داشتن به‌طور شديد از سوي رسانه‌هاي اين كشور است، به‌طوري كه زماني كه ميشل باكمن چنين انتساب كذبي به رئيس‌جمهور ايران مي‌دهد و مدعي مي‌شود كه او در سازمان ملل، وعده حمله اتمي به امريكا را داده است، كسي از وي سند و مدرك اين ادعا را نمي‌خواهد.

در ميان نامزدهاي جمهوري‌خواه تنها "ران پاول" نسبت به ايران ديدگاه‌هاي غيرمخاصمه‌جويانه اظهار مي‌كند و حتي تأكيد دارد كه رفتار اوباما در قبال ايران مبني بر گسترش تهديدها نيز نادرست بوده و بايد به‌جاي تقابل، رويكرد تعامل با ايران در پيش گرفته شود.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ صوتی داستان امام زمان (عج) و روز تاسوعا آیت الله صدر

ش آوریل 11 , 2015
داستانی از حضور امام زمان (عج) در روز تاسوعا در یک روضه     دانلود با حجم 4.6 مگابایت به مدت 16 دقیقه از لینک مستقیم       برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...