کردهای با غیرت و انقلابی دوباره رسانه‌ها و فتنه‌گران را له کردند/روی کردها برای فتنه و بی‌غیرتی حساب نکنید

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – ماجرای مهاباد بار دیگر نشان داد که دشمن به همه‌ی راهها برای فتنه گری و تفرقه انگیزی طمع دارد و هر فرصتی در هر زمان و مکانی پیدا کند سعی در استفاده از آن برای منافع شوم خود دارد.

ماجرای مهاباد و شانتاژ رسانه ای از بیرون مرزها مخصوصا شبکه هایی مثل بی بی سی که همیشه دنبال فتنه و تفرقه و جنگ است می‌رفت که تبدیل شود به یه مشکل برای مردم ایران و ملت ما ، اما مردم کرد که به غیرت و تعصب دینی و ملی مشهورند و مردانه همیشه پای انقلاب و اسلام ایستاده اند دوباره همچون گذشته که بارها مورد هجوم فرهنگی و رسانه ای بوده اند تو دهنی محکمی به استکبار زدند.

مردم کرد پاسداران حقیقی مرزهای ایران در مقابل دشمنان گرگ صفت ایران اسلامی هستند و در عین حال از لحاظ فرهنگی هم مقاوم استوارند.

دشمن چشمش کور شود که شد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مناظره بر سر لوزان‌/‌ناصری: طرح بحث PMD نتیجه بی تدبیری تیم قبلی بود/جبرائیلی: مبادا امتیازاتی داده شده و برداشته نشدن تحریم ها گردن تیم قبلی بیفتد!

پ مه 14 , 2015
، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران غرب بعدازظهر امروز (چهارشنبه) مناظره‌ای با عنوان «لوزان بدون روتوش» با حضور سید یاسر جبرائیلی معاون آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس و کارشناس مسائل هسته  ای و سیروس ناصری عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دولت اصلاحات برگزار شد. در ابتدای این مناظره […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...