کربوهیدرات یا چربی؛ کدام یک چاقتان می کند؟

اشتراک گذاری :

نودیها:از چه چیزی باید کمتر بخوریم؟ آیا چربی ها بد هستند؟ یا کربوهیدرات ها؟ پاسخ دادن به این سوالات پیچیده است.

عقیده شخصی من این است که همه چیز باید به صورت متعادل باشد. بنابراین هیچگاه خودم را از پیتزا یا پاستا محروم نمی کنم. می دانم که اگر غذایی با کربوهیدرات ساده بالا بخورم بدنم مقدار زیادی انسولین ترشح می کند که باعث می شود بیشتر به افزایش وزن حساس شوم.

بدترین مجرمین پاستا، نان و غلات تصفیه شده هستند. اگر می خواهید میان تنه ای باریک داشته باشید این موارد نیز گزینه های مناسبی نیستند: نوشابه و آب میوه، برنج، سیب زمینی و دیگر نشاسته ها. منظور از خوب نیستند کنار گذاشتن کامل نیست بلکه زیاده روی در آنها است که باعث مشکل می شود.

جالب اینجاست که برنامه های غذایی سرشار از چربی آنقدرها هم که تصور می کنید بد نیستند. تحقیقات نشان داده در برنامه های غذایی که چربی و پروتیئن بالا است افراد توانسته اند وزن بیشتری کم کنند و فشار خون خود را نیز کاهش دهند.

پس بنابراین دفعه بعد که مقابل چنین غذاهایی قرار گرفتید بهتر است ابتدا درست فکر کنید. در ادامه اینفوگراف را مطالعه کنید تا بیشتر متوجه تاثیر کربوهیدرات ها و چربی ها بشوید.

بهداشت

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فروش برنج تایلندی به جای برنج ایرانی به مردم

پ جولای 27 , 2017
نودیها:مسیح کشاورز دبیر انجمن واردکنندگان برنج در واکنش به دریافت مجوز واردات برنج در فصل برداشت برنج ایرانی گفت: این اتفاق در دولت یازدهم سابقه نداشته است چرا که در گذشته تعرفه فصلی حکمفرما بوده یعنی در زمان برداشت محصول ایرانی تعرفه واردات افزایش می یافت. وی ادامه داد: اما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...