کتاب سیر و سلوک مورد تایید آیت الله قاضی

اشتراک گذاری :

نودیها : مرحوم آیت الله سید علی آقا قاضی درباره رساله سیر و سلوک بحرالعلوم می فرمود: کتابی بدین پاکیزگی و پر مطلبی در عرفان نوشته نشده است.

 علامه سید محمد حسین طهرانی درباره «رساله سیر و سلوک بحرالعلوم» می‌نویسد: «روزی در خدمت استاد علامه طباطبایی – مدظله – عرض کردم: حقیر با وجودی که کتب اخلاق و سیر و سلوک و عرفان را بسیار مطالعه کرده‌ام، هیچ کتابی مانند رساله، جامع و شامل و متین و اصولی و مفید و روان و در عین حال مختصر و موجز به طوری که می‌توان در جیب گذارد و در سفر و حضر از آن بهره‌مند شد نیافتم.
ایشان از این سخن تعجب کرده و فرمودند: این نظیر عبارتی است که من از مرحوم قاضی شنیدم چه ایشان می‌فرمود: «کتابی بدین پاکیزگی و پر مطلبی در عرفان نوشته نشده است» و حضرت آیه الله حاج شیخ عباس قوچانی که وصی مرحوم قاضی هستند می گویند: مرحوم قاضی به این رساله عنایت بسیاری داشته ولی کراراً می‌فرموده است که من اجازه به جا آوردن آوراد و اَذکاری را که این رساله آورده است به کسی نمی‌دهم.»
کتاب اسوه عارفان  – ص ۳۳

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 124

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی یا رسول الله یا محمد(ص) محمود کریمی و طاهری

س دسامبر 29 , 2015
دانلود صوت   منبع : باشگاه خبرنگاران جوان برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 124

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...