کانال ضد انقلاب «آمد نیوز» مسدود شد

اشتراک گذاری :

نودیها:کانال تلگرامی آمد نیوز پس از درخواست  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات از پاول دوروف موسس تلگرام، مسدود شد.

پاول دوروف، مدیر تلگرام پس از تعلیق «آمدنیوز» توضیح زیر را منتشر کرد: «کانال تلگرامی آمدنیوز از دنبال‌کنندگانش تقاضای استفاده از بمب‌های دستی (کوکتل مولوتوف) علیه پلیس کرده بود که به‌دلیل نقض سیاست “ممنوعیت درخواست برای خشونت” ما تعلیق شد.

مراقب باشید. اصولی وجود دارند که نباید از آن‌ها تخطی شود.»

گفتنی است عصر روز گذشته وزیر ارتباطات در توئیتی خطاب به دوروف نوشته بود: یک کانال تلگرامی عملا مردم را دعوت به ایجاد ناامنی و استفاده از بمب دستی و اسلحه میکند . زمان توقف خشونت پراکنی نیست؟

موسس تلگرام نیز در پاسخ آذری جهرمی توئیت کرده بود: «هرگونه دعوت به خشونت در تلگرام ممنوع است.اگر تایید شود ما باید چنین کانال را مسدود کنیم؛ فارغ از اندازه و جهت گیری سیاسی.»

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 72

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

استقبال و حمایت دشمنان ایران از برخی اغتشاشات اخیر

ی دسامبر 31 , 2017
نودیها:درپی سوء استفاده عده‌ای فرصت‌طلب از اعتراضات  گروهی از مردم ایران به  برخی مشکلات اقتصادی، مقامات متعدد دولت و کنگره آمریکا از این اغتشاشات حمایت کردند. شامگاه جمعه «تام کاتن» سناتور ضد ایرانی در اولین واکنش مقامات آمریکایی به اغتشاشات در برخی شهرهای ایران، با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: «حتی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...