کالبدشکافی آیفون ۷ پلاس نشان از باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۳ گیگابایت رم دارد

اشتراک گذاری :

نودیها:مدل‌های اولیه‌ی دو گوشی‌هوشمند جدید اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هم اکنون در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته‌ و ظاهرا iFixit نیز مجددا در کشور استرالیا آیفون ۷ را به زیر تیغ خود برده تا مشخص شود این محصول از چه سخت‌افزاری بهره می‌برد. 

کالبدشکافی قبلی iFixit نشان داده که باتری آیفون ۷ پلاس ظرفیتی ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و اگر به خاطر داشته باشید، روز گذشته ویدیویی از این کالبدشکافی را برای شما منتشر کردیم. با توجه به ویدیوی یاد شده مشخص گردید که طرح چیدمان قطعات در این گوشی متفاوت است. البته باید گفت که باتری آیفون ۷ پلاس تا حدی شبیه به مدل پیشین خود است، اما اپل اعلام داشته که به دلیل بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در بخش سخت‌افزار، عمر باتری محصول مورد اشاره یک ساعت بیشتر از مدل قبلی آن است. اما در ادامه با زومیت همراه باشید تا ببینیم شرایط برای آیفون ۷ چگونه است.

باید اشاره کنیم که اگرچه این کالبدشکافی توسطiFixit صورت نگرفته اما بسیار حرفه‌ای انجام شده و به همین می‌توان به مشخصات کامل سخت‌افزاری آیفون ۷ پی برد. قبل از هر چیز اجازه دهید در مورد باتری آیفون ۷ صحبت کنیم چراکه این مشخصه، برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد. اپل اعلام کرده که باتری محصول مورد بحث تا دو ساعت نسبت آیفون ۶ اس، در هنگام پخش فیلم یا وب‌گردی عملکرد بهتری دارد که این یعنی آیفون ۷ نسبت به نسل قبلی خود از نظر عمر باتری ۲۰٪ بهبود یافته است.

ولتاژ باتری یاد شده ۳.۸ ولت بوده و ظرفیت آن نیز ۱۹۶۰ میلی‌آمپرساعت است. آیفون ۶ اس مجهز به یک باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپری بود و در نتیجه می‌توان گفت گوشی‌هوشمند آیفون ۷ نسبت به مدل پیشین، از این نظر نیز ۲۰ درصد بهبود یافته است. این بهبود در عملکرد باتری به دلیل همان بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری که در آیفون ۷ پلاس هم اعمال شده، به وجود آمده است.

اپل تصمیم گرفته که از فضای ایجاد شده‌ی ناشی از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ به منظور افزایش عمر باتری این محصول بهره ببرد. این مورد یکی از ضعف‌های مدل‌های پیشی تلقی شده است. حذف درگاه هدفون در آیفون ۷ پلاس نیز فضای مورد نیاز برای قرار دادن دوربین دوگانه را در این گوشی‌هوشمند فراهم آورده تا این محصول از قابلیت زوم اپتیکال نیز بهره‌مند باشد.

با توجه به جزئیاتی که از زمان معرفی آیفون ۷ تا کنون می‌دانیم، باید گفت که حالا تقریبا تمام مشخصات این محصول اعلام شده است. البته باید منتظر بمانیم تا کارکرد اسپیکرهای استریوی آیفون‌های امسال را نیز عمل ببینیم.

اما به نظر می‌رسد در آیفون ۷ فقط یک بلندگو در بخش پایین تعبیه شده و دو ظاهرا دو میکروفون نیز در این بخش از دستگاه قرار داده شده است. همچنین در بخش بالایی این گوشی شاهد میکروفون سوم هستیم. همانطور که اشاره شد، رم ۲ گیگابایتی آیفون ۷ را کمپانی سامسونگ ساخته و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این محصول نیز ساخت شرکت Hynix است.

دنیای فناوری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حادثه مرگبار برای رکاب‎زن پارالمپیکی ایران/ بهمن گلبارنژاد درگذشت

ی سپتامبر 18 , 2016
نودیها:بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان که در رقابت‎های جاده امروز (شنبه) به‌دلیل سانحه از دور رقابت‎های این رشته کنار رفته بود، درگذشت. گلبارنژاد در میانه راه مسابقات جاده رشته دوچرخه‎سواری بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در یک شیب تند دچار حادثه شده بود. در حالی که پیشتر اعلام شده بود این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...