کارگردان “یوسف پیامبر” درگذشت

اشتراک گذاری :

نودیها :  «فرج الله سلحشور» کارگردان متعهد و انقلابی کشورمان که مدتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان ریه در بیمارستان بستری بود، لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفته و به لقاالله پیوست.

فرج الله سلحشور که متولد سال ۱۳۳۱ در شهر قزوین بود، کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر(ع) را در کارنامه دارد.

او که از ۲۷ دی ماه امسال بر اثر وخامت حالش در بیمارستان بقیه الله (عج) بستری بود، قصد داشت مجموعه موسی پیامبر را هم کارگردانی کند.

سلحشور نامی آشنا در کشورهای اسلامی دیگر است و وجهه بین المللی او نیز به علت کارگردانی سریال جهانی یوسف پیامبر است که تاکنون چندین بار از تلویزیون‌های مختلف کشورهای اسلامی روی آنتن رفته است.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قبل از خرید آجیل شب عید این مطلب را بخوانید

ی فوریه 28 , 2016
پ نودیها :  قبل از خرید آجیل شب عید با بهترین، بدترین، کم‌کالری‌ترین و پرکالری‌ترین آجیل‌ها آشنا شوید و بدانید کدام آجیل‌ها برای قلب و مغز شما بهتر است. کم‌کالری‌ترین و کم‌چرب‌ترین آجیل‌ها بادام، پسته و بادام هندی کم‌کالری‌ترین و کم‌چرب‌ترین آجیل‌ها هستند که بیشترین مقدار پروتئین را دارند. هر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...