کارهایی که باید هنگام سوختگی انجام داد

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – بیماری و درمان

سوختگی با آب جوش تنها در این صورت عفونی می‌شود

در ادامه

 

 سوختگی با آب جوش را در قدم اول باید به وسیله آب خنک درمان کرد. در مرحله بعد بسته به شدت سوختگی نوع درمان آن فرق می‌کند.
 
در صورتیکه سوختگی سطحی با آب جوش برای فرد اتفاق افتاده باشد می‌توان به وسیله کرم‌های سوختگی آن را درمان کرد. در مواردی که سوختگی با آب جوش عمیق‌تر است نیاز به برداشتن پوست مرده پیدا می‌شود. در برخی موارد دیگر نیز محل سوختگی با آب جوش به وسیله سرم‌های استریل ضد عفونی می‌شود.
 
گاهی پس از سوختگی با آب جوش فرد تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد ضروری‌ترین اقدام در سوختگی با آب جوش این است که محل سوختگی به وسیله آب، خنک نگه داشته باشد در صورت وجود درد در این نوع سوختگی از مسکن استفاده می‌شود.
 
هر دردی در سوختگی با آب جوش لزوما نشانه خطرناک بودن سوختگی نیست، در صورتیکه در ساعات اولیه سوختگی با آب جوش درد فرد افزایش یابد احتمال دارد محل سوختگی دچار عفونت شده باشد در این موارد باید از آنتی بیوتیک‌ها استفاده کرد.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توصیه های غذایی برای روزه داران

ش آوریل 11 , 2015
 اینها توصیه های پزشکی و برای بهتر استفاده بردن از این ماه عزیز است که در ادامه مطلب میتوانید بخوانید حتما این توصیه های غذایی را بخوانید برچسبها : توصیه های پزشکی برای روزه داری توصیه های پزشکی بهداشتی برای روزه داری ماه مبارک رمضان توصیه ها و پند های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...