چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟

اشتراک گذاری :

نودیها:تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه  اظهار کرد: یکی از عوامل بروز چاقی در افراد عادت بد غذا خوردن در وعده ‌های مختلف روزانه است که اگر این کار اشتباه ترک نشود، منجر به بروز چاقی و اضافه وزن در افراد می‌شود.

وی ادامه داد: اگر افراد میزان حجم، بزرگی و ساعت مصرف غذا را کنترل و براساس اصول و قاعده خاصی اقدام به مصرف مواد غذایی کنند با وجود دریافت کالری به وسیله بدن، لاغر می‌شوند.

این متخصص تغذیه با اشاره به اینکه باید تعادلی بین دریافت کالری و سوخت و ساز بدن ایجاد شود تا فرد هنگام غذا خوردن لاغر بماند، افزود: زمان صرف غذا و میزان حجم آن به نحوی در ایجاد تعادل کالری دریافتی بدن موثر است که با وجود مصرف موادغذایی افراد دچار اضافه وزن نمی‌شوند.

نیستانی تأکید کرد: اصلاح عادت‌های غذایی کمک بزرگی به کنترل وزن می‌کند و ضرورتا فقط حجم غذا سبب چاقی نیست.

وی عنوان کرد: ترکیب غذا، اندازه و نوع آن در لاغر بودن افراد موثر است که در این میان میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن در این خصوص نقش به سزایی دارد.

وی گفت: براساس مطالعات انجام شده موادی مانند چای سب، کافئین و قهوه و فلفل قرمز که میزان سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد، باعث لاغری افراد می‌شود اما این شرایط در صورت همیشگی بودن، صدق نمی‌کند.

این متخصص تغذیه یادآور شد: مسئله مهم در لاغر ماندن در هنگام مصرف موادغذایی افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن است تا با منفی کردن تعادل کالری باعث لاغری و سوختن چربی‌های بدن شود.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 55

موسوی - مدیر اصلی

2 thoughts on “چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟

  1. خیلی خوب بود 🙂

  2. ممنون بابت اطلاع رسانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ روایت حسن عباسی از خیانتی که باعث کاهش ارزش پول ملی شد!

چ آوریل 11 , 2018
دانلود انصارکلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 55

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...