چگونه به کمک طب‌سنتی با شوره سر مقابله کنیم؟

اشتراک گذاری :

نودیها:جواد رمضانی یک متخصص طب‌سنتی درباره شوره سر بیان کرد: شوره سر به شکل پوسته‌های نازک، ظریف و به مقدار اندک و یا به شکل پوسته‌های ضخیم و به مقدار زیاد در سطح سر ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شوره سر از دیدگاه طب‌سنتی ایران به دو علت ایجاد می‌شود، ادامه داد: شوره سر نوعی اختلال در لایه سطحی پوست سر است که با وجود سلامت کامل در بقیه اعضای بدن ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه برای پوسته‌های خفیف و نازک درمان‌های ساده‌ای وجود دارد، گفت: دو ساعت قبل از حمام می‌توانید روغن‌هایی مانند روغن گل‌سرخ، روغن گل‌بنفشه، لعاب گل‌ختمی، لعاب اسفرزه و آب چغندر پخته را بر روی سر مالیده و در صورتی‌که برایتان مفید بود هر بار قبل از حمام این کار را تکرار کنید.

این متخصص طب‌سنتی خاطرنشان کرد: هنگامی‌که آب گرم بر روی گل‌ختمی و دانه اسفرزه بریزید بعد از مدتی مایع غلیظ و ژله مانندی ایجاد می‌شود، سپس با پارچه‌ای این لعاب را از گل یا دانه جدا کرده و لعاب آن را بر سرتان بمالید.

رمضانی یادآور شد: در صورتی‌که با چند بار استفاده از مواد به نتیجه مطلوب نرسیدید احتمالا بدن دچار نوعی از سوءمزاج است و به پاکسازی نیاز دارد که در این شرایط باید به پزشک متخصص طب‌سنتی مراجعه شود.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 43

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رکورد ۲۶۰۰۰ کامنت در واکنش به پست اینستاگرامی روحانی

ی مه 6 , 2018
نودیها:در حالی که حکم قضایی برای فیلتر شدن تلگرام ۱۰ اردیبهشت ماه اعلام و اجرا شد دیشب رئیس‌جمهوری در پست اینستاگرامی اعلام کرد فیلتر تلگرام به دستور دولت نبود و مورد تایید دولت نیست. پیش از این و یک روز پس از حکم فیلتر تلگرام نیز دولت در اطلاعیه‌ای رسمی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...