چگونه برنامه محبوب ماه رمضان تریبون مطرح کردن سند ۲۰۳۰ شد؟

اشتراک گذاری :
نودیها:ماه عسل یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی می‌باشد که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سال‌های ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که ماه عسل از سال ۸۶ متولد شد.

مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده‌است. اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند، اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.


سیزدهمین برنامه از سری برنامه‌های ماه عسل امسال شاهد مهمانی بود که دارای بیماری خاص بود. ماه عسل از یاسمن اشکی، به واسطه بیماری که داشت دعوت به عمل آورد. اشکی در برنامه ماه عسل به توضیح مختصری از زندگی خود پرداخت و از بیماری خود و مشکلاتی که در این سال‌ها پشت سر گذاشته است پرداخت.

مهمان برنامه سیزدهم امسال ماه مبارک رمضان در قسمتی از صحبت‌ها خود سخنی گفت که پس از آن ماه عسل و عملکرد امسال این برنامه را به صورت جدی در سال جاری به حاشیه کشاند.
اشکی با استناد به گزارش سازمان بهداشت جهانی گفت: از هر پنج دختر در غرب یک نفر و از هر ۱۳ پسر، یک پسر قبل از ۱۸ سالگی آزار جنسی را تجربه می‌کند. الان مرز‌های دنیا کمرنگ شده و باید پیشگیری و آموزش را مد نظر قرار دهیم. والدین باید به بچه‌ها بگویند که از خودشان مراقبت کنند. لازم نیست بچه‌ها را بترسانیم؛ بلکه فقط باید یکسری اصول را به آن‌ها یاد بدهیم.
یاسمن اشکی به طور مشخص در برنامه ماه عسل به تبلیغ برای کمپینی پرداخت که در آن فعالیت دارد. کمپینی که موضوع فعالیت آن به صورت نامحسوس آموزش سند ۲۰۳۰ است و علیخانی به طور محرز از این کمپین حمایت کرد.
دانشجو
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 49

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعمال شب نوزدهم ماه رمضان - شب قدر

ی ژوئن 3 , 2018
                نودیها : رمضان ماهی است که به ماه مهمانی الهی شناخته می‌شود و بر اساس روایتی از پیامبر(ص)، ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه‌‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از آتش جهنم است. جمعه سوم خرداد مصادف با شب نوزدهم ماه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...