چه گوشی‌هایی در دست سیاستمداران ایرانی است؟

اشتراک گذاری :

نودیها:گوشی‌های هوشمند به لحاظ قدرت پردازش و هم به لحاظ عوامل یا ابزارهایی که دارند می‌توانند تهدیدات زیادی برای مسئولان داشته باشند که باید مورد توجه قرار بگیرند”. این حرف‌های رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور است که چندی پیش در حاشیه برگزاری چهارمین همایش ملی پدافند سایبری اظهار داشته است.

حالا با توجه به این موضوع و وجود حفره‌های امنیتی، اینکه مسئولان امر و سیاستمداران کشور از چه گوشی‌هایی استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد و این مهم نه فقط از جنبه شخصی و خصوصی بلکه به‌لحاظ امنیت ملی مورد توجه قرار می‌گیرد.

در همین راستا یکی از روزنامه‌های صبح در مطلبی به این موضوع پرداخته و در خصوص گوشی‌هایی که مسئولان کشور در دست می‌گیرند توضیحاتی ارائه داده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برای دولت روحانی لغو یک درصد کنسرتها مهم تر از بیکاری و بدبختی جوانان است ؟!

س آگوست 23 , 2016
سایت نودیها : در حالی که کشور با مشکلات فراوان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روبرو است و عملکرد دولت یازدهم به اذعان کارشناسان و حتی همراهان دولت از جمله مدعیان اصلاحات غیرقابل قبول و دفاع است رئیس جمهور به جای پرداختن به عملکرد دولت در این زمینه‌ها به لغو برخی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...