چه سخنرانی‌هایی در روز دانشجو لغو شدند؟

اشتراک گذاری :

نودیها:آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه که قرار بود در روز ۱۶ آذر با حضور سعید بیابانکی و محسن رضایی،از فعالان دانشجویی دانشگاه رازی، در دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شود لغو شد.

همچنین قرار بود امروز ساعت ۱۰ صبح برنامه مناظره «حمید رسایی» مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی و «مهدی رحمانیان» مدیر مسئول روزنامه شرق به مناسبت روز دانشجو در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شود، که به یکباره از لغو برنامه مطلع شدیم.

 

سایت راه دانا نیز خبر از لغو سخنرانی علیرضا زاکانی در دانشگاه مشهد داد.

 

این سایت ادامه داد: علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی بنا بود در ایام ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد مشهد با موضوع «گرامیداشت روز دانشجو» سخنرانی کند ولی در چند روز اخیر مجوز این سخنرانی لغو شده است.

 

همچنین امروز بنا بود مناظره عباس سلیمی نمین و ناصر آملی در دانشگاه فردوسی برگزار شود، مسئولین این دانشگاه اعلام کرده‌اند که ناصر آملی به عنوان فرد سخنران در دانشگاه مناسب نیست.

 

سایت روز نو نیز نوشت:دو سخنرانی که قرار بود به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شریف برگزار شود با نظر هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی لغو شد.

این سایت از لغو سخنرانی کامفیروزی با موضوع وضعیت دانشگاه‌ها در دانشگاه صنعتی شریف به طور شفاهی شفاهی به دلیل اینکه مجوز سخنرانی در حوزه یک میزگرد داده شده نه برای یک سخنرانی خبر داد.

 

همچنین از سوی هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی با سخنرانی حجت شریفیعضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران نیز مخالفت شد.

 

انصاف نیوز نیز نوشت: در حالی که چندین روز قبل برخی از سایت‌های خبری و فعالان شبکه‌های اجتماعی کاشان پوستر تبلیغاتی سخنرانی «فاطمه هاشمی» را منتشر کرده بودند، صبح یکشنبه روابط عمومی دانشگاه کاشان با صدور اطلاعیه‌ای نوشت که از این سخنرانی هیچ اطلاعی ندارد.

 

چند ساعت پس از اعلام این خبر، سایت خبری کاشان نیوز اطلاعیه ی دیگری را از دانشگاه کاشان منتشر کرد و در آن از لغو سخنرانی فاطمه صادقی در این دانشگاه خبر داد.

 

پیشتر مخالفان حضور صادقی در دانشگاه کاشان بخشی از سخنان او در مورد مساله حجاب را در شبکه‌های اجتماعی کاشان منتشر کرده بودند.

 

سایت کبنا نیز نوشت:در حالی که نام غلامرضا تاجگردون به عنوان سخنران اصلی برنامه روز دانشجو ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اعلام شده بود اما حجت نظری دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی به عنوان سخنران این برنامه اعلام شد.

 

همچنین خبرگزاری دانشجو نوشت:در آستانه روز ۱۶ آذر در اقدامی عجیب از سوی مسئولان، باوجود در خواست های قانونی، مجوز سخنرانی حمید رسایی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از سوی دانشگاه های آزاد اراک و صنعتی اراک صادر نشد و این برنامه لغو شد.

 

محمدپناه مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان نیز به خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه کردستان با برنامه تریبون آزاد بسیج دانشجویی با موضوع «دغدغه و مشکلات دانشجویان» به مناسبت ۱۶ آذر مخالفت کرد.

 رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«کپسول اکسیژن»؛ هدیه دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس به ابتکار

د دسامبر 5 , 2016
نودیها:جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس عصر امروز در اعتراض به عملکرد نامناسب سازمان حفاظت محیط زیست با اعطای کپسول اکسیژن به معصومه ابتکار، اعتراض خود را به وی اعلام کردند. در بخشی از تقدیرنامه این دانشجویان به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: بر خود واجب دانستیم از شما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...