چند وقت یک بار برس موی خود را می شویید؟‎

اشتراک گذاری :
نودیها:اغلب ما حداقل در طول روز یک بار موهای خود را شانه می کنیم؛ اما چند بار در هفته یا ماه به فکر شستن این شانه می افتیم؟ تمیز کردن شانه مو تا چه در نظر شما ضروری است؟
 

علی رغم آنکه شانه یکی ازپر مصرف ترین وسایل شخصی محسوب می شود، اغلب افراد هنگام شستن وسایل آرایشی و بهداشتی آن را فراموش می کنند. این در حالی است که عبور از کنار همین مورد به ظاهر ساده می تواند شروعی بر یک ویرانی باشد.
 
واقعیت این است که برس های ما پر هستند از بافت موی مرده که به سادگی قابل مشاهده و تمیز کردن هستند؛ ولی آنچه از چشم ما دور می ماند سلول های پوستی مرده ای است که در شانه ما می نشینند. این سلول های مرده در صورت پاک نشدن از سطح برس به تدریج در مکان خود رشد می کنند و تبدیل باکتری می شوند. این باکتری ها به وسیله تماسمستقیم برس با پوست سر دوباره به بدن وارد می شوند و بدین طریق احتمال ابتلا به عفونت ها را افزایش می دهند.
 
ممکن است شما ماهیانه هزینه های قابل توجهی را صرف مراقبت از پوست و موی خود کنید و اما همین یک مورد ساده را فراموش کنید؛ موردی که باعث بی اثر شدن تمامی تمهیدات شما می شود. علاوه بر این، بی اهمیتی نسبت به شستن برس مو موجب چرب شدن سریع آنها می شود و اثر شامپو کردن موها را کاملاً از بین می برد. بنابراین، برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های پوستی، عفونی و هم چنین تمیز ماندن موها بهتر آن است که حداقل هفته ای یک بار برس موی خود را بشویید.

فرهنگ

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علت نصیحت انتخاباتی رهبر انقلاب به احمدی نژاد

ی ژانویه 15 , 2017
دانلود انصار برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...