چند سوال ساده در مورد رفع حصر از علی مطهری

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : علی مطهری مدت هاست خود را متولی مسئله حصر موسوی و کروبی می داند. تازگی هم نامه ای به رییس قوه قضاییه نوشته و حرف های هزاربار گفته در این باره را یک بار دیگر تکرار کرده است.
من چند سوال ساده از ایشان می پرسم، شاید باب گفت وگویی را باز کند.
١- حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و روحانی رییس این شوراست. اگر قصه حصر هم یکی دیگر از دروغ های حضرات برای سرکیسه کردن ملت نیست، بگویند چرا در این ۴ سال موضوع حصر را حتی یک بار لااقل در دستور کار این شورا نگذاشته اند؟ آیا حق نداریم فکر کنیم آقای روحانی در تداوم این موضوع برای خود منافعی قائل است؟
٢- از ماجرای حقوقدانی آقای روحانی که سر در نیاوردیم، علی مطهری اما ظاهرا مختصر درسی خوانده است. یک سوال حقوقی از ایشان و آقای رییس جمهور مشترکا: همین حالا اگر مصوبات شورای عالی امنیت ملی را از دولت بگیرند، آیا دولت حتی یک ساعت می تواند صرفا با استناد به قوانین و رویه های عادی کشور را اداره کند؟ چطور است که مصوبات شورا آنجا که گره گشای کار دولت است، قانونی است و اینجا که خلاف خواست سیاسی حضرات است، غیرقانونی است؟
٣- آقای مطهری بفرمایند فاصله ٢۵ بهمن ٨٩ که حصر اعمال شده، از ٢٢ خرداد ٨٨ که روز انتخابات و آغاز فتنه بود، چقدر است؟ در این حدود دو سال که موسوی و کروبی راست راست در خیابان های کشور راه می رفتند و مردم را به جان هم می انداختند، چرا کسی کار به کار آنها نداشت؟ و ٢۵ بهمن که حصر اعمال شد، مگر در این مملکت چه رخ داده بود؟
۴- و یک سوال دیگر، روزی که حصر اعمال شد حسن روحانی در شورای عالی امنیت ملی چه کاره بود و در آن جلسه چه رایی داد؟
باقی باشد وقت دیگر.

 

کانال مهدی محمدی

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 253

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فروش ۱.۵ میلیون تومانی یک قواره چادرمشکی ژاپنی در ایران/تولید داخل به خاک سیاه نشست

ش ژوئن 3 , 2017
نودیها:عدم حمایت از تولیدکننده داخلی باعث شده تا بازار چادر مشکی کشور در انحصار اجناس کره ای و ژاپنی باشد به نحوی که همه ترجیح می دهند در این حوزه واردکننده باشند تا تولید کننده.  ایران با جمعیت بیش از هشتاد میلیون نفری بیشترین میزان مصرف چادر مشکی را در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...