چرا معده ترش می کند ؟

اشتراک گذاری :

نودیها: منصور رضایی در برنامه «یک نکته یک متخصص» شبکه رادیویی سلامت با اشاره به علل و راه های درمان ترش کردم معده در ماه مبارک رمضان، گفت: همانطور که می دانیم یکی از شایع ترین مشکل های تغذیه ای در ایام ماه مبارک رمضان بحث ترش کردن و برگشت غذا از معده است که مشکلات متعددی برای فرد ایجاد می کند و در دراز مدت می تواند برای سلامتی فرد بسیار مضر باشد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که عادات غلط غذایی افراد به ویژه در وعده سحر این مسئله را تشدید می کند و توصیه ما این است که اگر افراد می خواهند کمتر ترش کنند به ویژه در ساعات اولیه بعد از سحر، سعی کنند میزان مصرف چای و قهوه به عنوان موادی که اسفنکترهای معده را شل می کند و کاهش می دهد و برگشت غذا را راحت تر می کند، کمتر کنند.

 

رضایی گفت: مصرف غذاهای سرخ شده و مصرف مایعات در وعده سحری حالت ترش کردن در افراد را افزایش می دهد. پس اگر بخواهیم کمتر ترش کنیم باید میزان مصرف مایعات، چای و قهوه و غذاهای سرخ کردنی را در وعده سحری کمتر کنیم.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 37

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اندروید ۷ / هر آنچه که باید درباره اندروید نوقا بدانید + لیست دستگاه های قابل آپدیت (بروز شده)

ی ژوئن 4 , 2017
نودیها:در روز های پایانی ماه مارس (اسفند ۹۴) بود که شرکت گوگل با انتشار خبری، از معرفی اندروید ۷ در ماه های آینده خبر داد.   گوگل آنقدر برای معرفی سیستم عامل جدید خود شتاب زده عمل کرد که دو ماه زود تر از برگزاری کنفرانس Google I/O 2016، اولین […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...