چرا صورتم جوش می زند؟

اشتراک گذاری :

سلامت و زیبایی

جوش زدن نشانه عدم تعادل در بدن است و منطقه ای از صورت که جوش می‌زند، می‌تواند از عدم تعادل و نه بیماری، در نقطه ای خاص از بدن خبر دهد.

بر اساس طب چینی، جوش زدن پیشانی می‌تواند دلایلی مثل رژیم غذایی بد، چربی زیاد در غذا، بدخوابی یا مشکلات گوارشی داشته باشد. نوشیدن آب زیاد و دوری از خوراکی‌های فرآوری شده مثل فست فود می‌تواند در این مورد کمک کند.
جوش زدن بینی ممکن است نشانگر رژیم غذایی بد، سوءهاضمه، نفخ و جریان خون ضعیف باشد.
گونه‌ها به خوردن لبنیات زیاد، عدم تعادل در ریه‌ها، استرس و آلرژی مربوط می‌شوند. در این بین، اضطراب از عوامل اصلی است و هم چنین سیگار هم ممکن است در آن نقش داشته باشد. گندم و سبزیجات به کسانی که چنین مشکلی دارند، کمک می‌کند.
دهان و چانه هم با عدم تعادل در هورمون‌ها یا کلیه‌ها در ارتباط هستند. در این باره هم نوشیدن آب کافی می‌تواند مؤثر باشد.

 

سلامانه

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

لطیفه و جوک(۴)-تست چشم-مرد خوب-عفریته

پ سپتامبر 10 , 2015
تست سلامت چشم ازدکتر هاوارد جراح چشم واستاد دانشگاه……..، اگراز بین این همه m توانستید n را تشخیص دهید چشمان شما مشکلی ندارد البته حداکثردر یک دقیقه،نه بیشتر. mmm m mmmmmmm m mmmmmmmmmm mmmmmmmm mmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmm mmmmmmm mm mmmm m mmmmmmm mmmmmmmmmmm mmmmmmmmmm mmmmmmmmm mmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmm m mmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmm […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...