چرا رهبری چفیه می‌اندازد؟

اشتراک گذاری :
نودیها : آیت‌الله روح‌الله قرهی مؤسس و رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه فرماندهی مقتدرانه مقام معظم رهبری دلیل اصلی امنیت کنونی جمهوری اسلامی است اظهار داشت: چفیه ای که مقام معظم رهبری همواره بر دوش دارند دلالت بر این موضوع است که دشمن همیشه در کمین بوده و باید خود را برای مقابله با آن مجهز نگاه داریم.
وی با بیان این نکته که ممکن است برخی از مسئولان ما از روی غفلت، با دشمن از سر سازش دربیایند و دشمنی آنها را فراموش کنند، افزود: اصل نظام، رهبری، قاطبه مسئولان و مردم همگی در خط مقدم مبارزه با استکبار قدم بر می دارند و امروز هم همچنان آمریکای جنایتکار مصداق اتم و اکمل استکبار جهانی است.
آیت الله قرهی در ادامه گفت: ممکن است عده ای گمان کنند که جوان های کنونی مانند جوان های دهه ۶۰ نیستند و اگر برای مملکتشان خطری ایجاد شود، برای آنها مهم نیست اما من به این موضوع اعتقاد دارم که در صورت تهدید هر یک از قدرت های استکباری جهان و یا نوچه ها و پرورش یافتگان آنها همچون داعش نسبت به ایران، جوانان ما همچون هشت سال دفاع مقدس و حتی با شور و اشتیاق بیشتر نسبت به آن زمان در کنار نیروهای نظامی ارتش و سپاه، در خط مقدم مبارزه حاضر می شوند.
موسس و رئیس حوزه علمیه امام مهدی (عج) با بیان اینکه داعشی ها باید بدانند که در صورت کوچکترین تعرض به ایران، با اشاره انگشت رهبری دودمان آنها بر باد داده خواهد شد، عنوان کرد: گروه های تکفیری تروریستی مانند داعش از نام بسیج وحشت دارند و این را می دانند که در صورت فرمان رهبری، بسیج مردمی بلایی را سر آنها خواهد آورد که در جنگ تحمیلی بر سر ابرقدرت های آن زمان آورد.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 61

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بازیگر هالیوودی ۵۰۰۰ نفر را مبتلا به ایدز کرد

د نوامبر 23 , 2015
نودیها : هفته گذشته بود که «چارلی شین» از بازیگران سرشناس هالیوود رسما اعلام کرد که ۴ سال است که به بیماری ایدز مبتلا شده است؛ اعترافی که حالا جنجالی کم‌سابقه در آمریکا به راه انداخته است. شین که به ارتباط گسترده جنسی معروف است، از هفته گذشته با شکایت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...