چرا دولت روحانی این قدر از احمدی نژاد می ترسد؟

اشتراک گذاری :

عکس احمدی نژاد در آمل – باشگاه خبرنگاران

به نام خدا – سایت نودیها – بخش تحلیل : احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، برای ما که تمدن اسلامی مهم است با یک فرد آرمانی برای ریاست جمهوری فاصله زیادی دارد زیرا در دولت وی هم مثل دولت روحانی در اقتصاد و فرهنگ ، لیبرالیسم دنبال می شد. حسن وی این بود که دو فرق بزرگ با این دولت داشت، یک آن که از جهت کار و آبادانی فعال بود و دو آن که از جهت سیاست خارجی اقتدار داشت. اما ، ما و جبهه ما سینه چاک احمدی نژاد نیستیم زیرا آرمان های ما با امثال احمدی نژاد هم نمی خواند!!

اما دولت روحانی دیگر قبل از موضوع پرت است احمدی نژاد در یک مسجد هم برود سخنرانی کند و ۵ نفر هم جمع بشنود فردا همه روزنامه های زنجیری و سایت ها و کانال های تلگرام پر می شود از خبرهای ضد احمدی نژاد و به قدری تابلو! از رد صلاحیت هم سخن می گویند و معلوم می شود نگران انتخابات هستند.

یعنی این قدر دولت روحانی دچار اشکالات اساسی است که از الان رقبا را تخریب می کنند. آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 47

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فائزه هاشمی در گفتگو با یورونیوز: خلافی نکرده‌ و پشیمان نیستم

د مه 16 , 2016
سایت نودیها : با آنکه طی روزهای گذشته انتشار عکس‌های فائزه هاشمی در دیدار عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت با انتقادات شدیدی در میان دلسوزان انقلاب با تفکرات مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب همراه شده و حتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این رفتار دخترش گلایه کرده و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...