چرا در خواب حرف می‌زنیم؟

اشتراک گذاری :

نودیها:حرف زدن در خواب، نوعی اختلال خواب است که به صورت ناهوشیار صورت می‌گیرد.

براساس گزارش «لایو ساینس»، در  تحقیقات انجام شده، دانشمندان نتیجه گرفتند که کلمه «نه» در خواب، ۴ بار بیشتر از بیداری گفته می‌شود و همچنین حرف  «ف» در خواب ۸۰۰ برابر بیشتر از زمان بیداری، بیان می‌شود.

در این زمینه دانشمندان ۹۰۰ خواب متفاوت از ۲۳۰ فرد بزرگسال را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که حرف زدن در خواب اتفاقی نادر است و بیشتر افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند دچار اختلالات خواب و یا پارازومنیا (نوعی رفتار نامطلوب در خواب) هستند.

محققان به این نتیجه رسیدند که ۵۹ درصد از آزمایشات انجام‌شده منجر به صحبت‌های غیرقابل‌درک یا غیرکلامی می‌شود که می‌توان به زمزمه کردن، خندیدن یا حرف‌های نامفهوم اشاره کرد. از این تحقیقات نتایج جالبی به دست آمده. ۲۴ درصد از صحبت‌ها حاوی محتوای منفی، ۲۲ درصد دارای زبان زشت و زننده و تقریباً نزدیک به ۱۰ درصد از کلمه نه در خواب استفاده می‌کردند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 210

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دولت این روزها چگونه کشور را مدیریت کند؟

س جولای 17 , 2018
نودیها:سؤال اساسی که این روزها در محافل مختلف مطرح می‌شود این است که اصولاً نقش دولت در مدیریت اقتصادی شرایط فعلی چیست؟ با توجه به شرایط خاص تحریم اقتصادی دولت باید چگونه اقتصاد ایران را مدیریت کند؟ مکاتب مختلف اقتصادی هر یک نگاه متفاوتی به نقش دولت در اقتصاد دارند؛ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...