چرا برای سرماخوردگی نباید آنتی‌بیوتیک مصرف کرد

اشتراک گذاری :

نودیها:فاطمه سلیمانی ــ دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به تغییرات ناگهانی آب و هوای روزهای اخیر کشور و قرار گرفتن مردم در وضعیت  سرمایی و گرمایی مستمر، ضمن  توصیه به مراقبت و پیشگیری از سرماخوردگی اظهار داشت: در صورت ابتلا به این بیماری هرگز با تصورات ساده‌انگارانه و با این رویکرد که درباره این بیماری شناخت دارند به خوددرمانی نپردازند.

سلیمانی همچنین تأکید کرد: بسیاری از سرماخوردگیها ویروسی بوده و مصرف آنتی‌بیوتیک در این موارد نادرست و آسیب‌رسان خواهد بود.

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی داروی سازمان غذا و دارو از مردم خواست به هیچ وجه بدون تشخیص و تجویز پزشک دارو و مخصوصاً آنتی‌بیوتیک مصرف نکنند.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 28

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

"هفت" به طور کامل تعطیل می‌شود/ برنامه جدید با تصمیم سینماگران ساخته می‌شود

ی آوریل 30 , 2017
نودیها:برنامه سینمایی هفت بعد از جشنواره فیلم فجر حاشیه هایش شروع شد. وزیر ارشاد با رئیس صداوسیما صحبت کرد تا مجری و منتقد برنامه عوض شوند؛ دوماه بعد از جشنواره اعلام شد برنامه هفت به خاطر تغییراتی که قرار است داشته باشد تا یک مدت پخش نمی شود. بر اثر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...