پیشگویی عجیب نوستراداموس عرب درباره مقامات عربستان!

اشتراک گذاری :

نودیها:احمد شاهین” پیشگوی مصری، مشهور به “نوستراداموس عرب” با پیشگویی درباره عربستان در سال ۲۰۱۷ گفت: در سال آینده، عربستان دو تن از شخصیت های بارز را بر اثر مرگ ناگهانی و بدون وجود نشانه ای از بیماری یا موارد مشابه از دست خواهد داد.

احمد شاهین در یک برنامه در شبکه ال تی سی مصر همچنین افزود: در جریان مراسم حج نیز تنش هایی اتفاق خواهد افتاد.

یادآور می شود احمد شاهین، در پیشگویی هایش برای سال ۲۰۱۶ از به قدرت رسیدن سیف الاسلام قذافی در لیبی و بیماری عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و همچنین چند پیشگویی های دیگری خبر داده بود که تحقق نیافتند.

اما در مقابل، وی اولین فردی بود که پیشگویی کرد “فاتن حمامه” بازیگر بزرگ عرب و “عمر شریف” همسر سابق این بازیگر و ستاره بزرگ دنیای بازیگری مصر و هالیوود از دنیا خواهند رفت. وی همچنین مرگ شمار دیگری از هنرمندان را نیز پیش بینی کرده بود.

جام جم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نبایدهای پس از غذا!

س دسامبر 27 , 2016
نودیها:بسیاری از مردم در سراسر جهان عادت دارند که بلافاصله پس از صرف وعده غذایی ناهار یا شام دراز کشیده و مشغول تماشای تلویزیون شوند. اما این عادتی ناسالم محسوب می شود و می تواند سلامت ما را تحت تاثیر قرار دهد. بی تحرکی و لم دادن پس از صرف […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...