پلیس فتا: از تلگرام استفاده نکنید

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  سردار ”  کمال هادیانفر ” به همراه تنی چند از معاونان و مدیران ، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای پاسخگویی به نظرات،انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی صبح امروز چهارم مردادماه از ساعت ۹الی ۱۲ در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) حضور یافت.

در این راستا، سردار “هادیانفر ” به شکایات و مشکلات مطروحه تعدادی از شهروندان در فضای سایبر با موضوعات هتک حیثیت در تلگرام ، توهین به مقدسات و ترویج بی بند و باری رسیدگی و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.
گفتنی است برخی به منظور اعلام  همکاری به صورت “همیار در پلیس فتا ناجا نیز  در  دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) حضور داشتند.
رئیس پلیس سایبری کشور در حاشیه جلسه در مصاحبه با خبرنگار ما  در خصوص بیش ترین مشکلات مطرح شده شهروندان طی این دیدار مردمی ، گفت : مردم ابراز نگرانی بسیاری از نحوه استفاده و ظهور پیام رسان تلگرام عنوان کردند.
وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص استفاده نکردن از شبکه اجتماعی تلگرام گفت: سرورهای این پیام رسان در داخل کشور نیست و غالبا اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد؛در واقع ادمین اصلی تلگرام اراده جدی در برخورد با پدیده جرم در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و اخلاقی ندارد.
رجانیوز از باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواص زیره سیاه چیست ؟

س جولای 26 , 2016
سایت نودیها : زیره بادشکن و ضد نفخ است. رطوبت را برطرف می‌کند و تقویت‌کننده معده و کبد است.  زیره سوغاتی کرمان است و در کتب قدیم به آن «کمون» گفته می‌شد. زادگاه اولیه آن کرمان است که نوع سیاه آن در آنجا پرورش پیدا کرده است. بیشتر در سواحل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...