پسر ۱۶ساله آلمانی با ۳۴۰k فالور در اینستاگرام

اشتراک گذاری :

نودیها:تصاویر خیره کننده یک نوجوان ۱۶ساله آلمانی و به اشتراک گذاری آن در صفحه شخصی اینستاگرامش، وی را به یکی از مشهورترین کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل کرده است.

بیشتر این تصاویر شگفت انگیز توسظ یانیک اوبنهاف در آلمان و اتریش گرفته شده است. وی در ابتدا عکاسی را با یک آی پد در ۱۳سالگی شروع کرد و حالا با یک دوربین حرفه ای این کار را انجام میدهد.

یانیک که ساکن مونیخ است بیشتر مناظر کوهستانی مانند قله های از برف پوشیده شده، دریاچه ها و تپه های مه آلود را برای عکسبرداری انتخاب کرده است که در بعضی از آنها خودش هم حضور دارد.

این نوجوان آلمانی مکان موردعلاقه اش برای عکاسی را رشته کوه های آلپ می داند.

وی که در حال حاضر تمرکزش بر روی طبیعت کوهستانی آلمان و اتریش است، امیدوار است تا در آینده بتواند از طبیعت کوهستانی در ایسلند، کانادا، گرینلند و چین دیدن کند.

او که هنوز دانش آموز مدرسه است، مشتاق است که از طریق کسب درآمد در صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام پول لازم برای سفرهایش را به دست بیاورد.

میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 28

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

غذاهای مفید برای بهبود سرفه از منظر طب سنتی

د سپتامبر 19 , 2016
نودیها:مریم مقیمی درباره غذاهای مفید برای بهبود سرفه اظهار داشت: از مواد غذایی که به بهبود سرفه کمک می‌کند می‌توان به زرده تخم‌مرغ عسلی, حریره بادام, شیر بادام و عسل انجیر اشاره کرد. به‌گفته وی ترکیبی که در آن بادام پوست‌گرفته پودرشده و شکر به‌میزان مساوی و به‌اندازه نصف آن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...