پست فرزند شهید همت در سالروز شهادت پدر

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدمهدی همت در پست اینستاگرامی خود نوشت: «امروز سالگرد شهادت شماست، غربت خونتون هنوز معجزه می‌کند. شهادتتون مبارک آقای پدر، حضرت ماه».

 

نام محمد ابراهیم همت به نام لشکر ۲۷ محمد رسول الله گره خورده است، او که متولد سال ۱۳۳۴ در شهرضای اصفهان بود فعالیت هایش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مدتی را تحت تعقیب ماموران ساواک قرار بگیرد. در جریان حضور در یکی از تظاهرات ها و قرائت بیانیه حکم اعدامش صادر شد و از همین رو تا پایان پیروزی انقلاب در مخفی گاه ماند.

 

شهید همت در آغاز جنگ عراق علیه ایران مامور به تشکیل تیپ محمد رسول الله شد. حضور او در سمت فرماندهی لشکر، فرماندهی قرارگاه و سپاه عملیاتی نام همت را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت. در جریان عملیات خیبر و در حین بررسی وضعیت جبهه وی و معاونش «اکبر زجانی» در روز ۱۷ اسفندماه سال ۶۲ بر اثر اصابت گلوله توپ در منطقه مجنون در به شهادت رسید.

 

در سالروز شهادت شهید همت فرزندش «محمد مهدی همت» در پست اینستاگرامی خود نوشت: «خودتون می دونید مدتی هست از کلمات خالی ام، یک سکوت سنگین، یک خلسه تلخ و اما امروز سالگرد شهادت شماست، غربت خونتون هنوز معجزه می کند. شهادتتون مبارک آقای پدر، حضرت ماه».

جام

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا برخی غذاها را شب عید می‌خوریم؟

پ مارس 9 , 2017
نودیها:جواد انصافی – بازیگر، کارگردان و پژوهشگر – در کتابی با عنوان «نوید بهار» درباره  غذاهایی که در شب عید پخته می‌شوند، آورده است: گذشتگان معتقد بودند، کوکو را به این دلیل می‌خورند تا به «کو … کو» نیفتند و چیز را گم نکنند. خوردن ماهی، فسفر مغز را تقویت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...