پذیرایی از المپیکی‌ها با ۴۰ نوع میوه برزیلی

اشتراک گذاری :

مسئولان برگزاری المپیک ۲۰۱۶ ریو قرار است با ۴۰ نوع میوه استوایی از ورزشکاران حاضر در دهکده بازی‌ها پذیرایی کنند.

نودیها: ۳۷ روز تا آغاز المپیک ۲۰۰۸ باقی مانده و مسئولان برگزاری این بازی‌ها در تلاش هستند تا بهترین امکانات را برای ورزشکاران و مقامات کشورهای مختلف فراهم کنند.

یکی از امکانات، فراهم کردن ۴۰ نوع میوه استوایی است. این خبر در حالی منتشر شده که اوسین بولت در المپیک ۲۰۰۸ پکن هزار ناگت مرغ مصرف کرد و مایکل فلپس نیز برای سیر کردن خودش دست به دامن ماکارونی، پیتزا و ساندویچ تخم مرغ شد اما حالا در المپیک ۲۰۱۶ ورزشکاران با استفاده از یک دوز کامل از ویتامین‌ها و مواد معدنی با مصرف میوه‌های مختلف تشویق خواهند شد.

این ۴۰ نوع میوه قرار است در بزرگترین رستوران موقت جهان در زمان بازی‌های المپیک و پارالمپیک در دسترس افراد مختلف قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دولت تدبیر و امید چگونه پازل آمریکا در برجام ۲ را تکمیل می‌کند؟

چ ژوئن 29 , 2016
سایت نودیها : ۱.باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ قانون تحریم حزب‌الله لبنان به شماره «۲۲۹۷»   را -که پیش‌تر در کنگره با اجماع تصویب شده بود- امضا  کرد. مطابق این قانون -که از پانزدهم آوریل امسال اجرایی شده است- ایالات متحده آمریکا بانک‌ها و موسسات مالی که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...