پای حرفهای بازیگر نقش شریفه در تنهایی لیلا

اشتراک گذاری :

نودیها –  آفرین عبیسی بازیگر سریال «تنهایی لیلا» با اشاره به بازخوردهای این سریال و نقش خود در میان مردم گفت: واقعیت هم این است که وقتی حرفی را از دل بزنی به دل مخاطب می نشیند. مخاطبان تلویزیون هم یعنی همین آدم های دور و برمان، هم محله ای هایمان. خوشحالم که وقتی مردم من را می بینند، مردم لطف دارند و واکنش های مثبتی به شریفه تنهایی لیلا نشان می دهند.

وی به سادگی این نقش اشاره کرده و افزود: بازی من در این سریال رئال است؛ زیرا داستان بر شرایط زندگی تاکید می کند. من هم همیشه اصرار دارم خودم و باورم را بازی کنم. زیرا از ۱۷ سالگی ازدواج کرده ام و موهایم را همین طوری سپید نکرده ام و حالا دیگر دکترای زندگی دارم. مسائلی که دیده ام، سختی هایی که برای بزرگ کردن فرزندانم کشیده ام، همگی تجربه هایی است که می توانم در بازی ام به آن ها تکیه کنم. وقتی مردم هم همین روند را می پسندند پس چرا باید از این تصویر فاصله بگیریم؟!

این بازیگر درباره علت حضورش در «تنهایی لیلا» بیان کرد: من به خاطر آقای لطیفی در این سریال حاضر شدم. ایشان کارگردان بسیار خوبی هستند. وقتی متن ۸ قسمت آماده سریال را خواندم و بعد ازآن که کامل شد، از نقش شریفه خوشم آمد اما بهتر است بگویم که بیشتر این قصه در طول کار ساخته شد. خوشحالم که مردم این سریال را پسندیدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این روزگار اگر بتوانیم یک ساعت توجه مردم را به تلویزیون جلب کنیم هنرمندی به خرج داده ایم و آن ها حداقل یک ساعتی از فکر و خیال نان و دغدغه های زندگی شان فاصله می گیرند. خداوند هم فرموده اگر بتوان بنده ای را شاد کرد او پشتیبان ما خواهد بود و نباید هراسی به دل راه داد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سعید جلیلی : در زمان من هیچ بازدیدی از پارچین نشد

س سپتامبر 1 , 2015
سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی  از جزئیات پنجمین نشست این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون ویژه با ریاست علیرضا زاکانی تشکیل شد. ‌وی به حضور تیم مذاکره‌کنندگان سابق در این جلسه اشاره کرد و افزود:‌ آقایان دکتر جلیلی و دکتر باقری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...