پاسخ مدیر سایت اسلام مووی به معترضان شعار سنی و شیعه با هم برادرند

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – اخبار اسلام مووی

بسم الله الرحمن الرحیم – در پی اعتراضاتی که به شعار هدر سایت “سنی و شیعه با هم برادرند” توسط برخی دوستان شده بود . مدیر سایت اسلام مووی پاسخی را در اختیار سایت قرار دادند که میتوانید در ادامه بخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما برای استفاده از شعار سنی و شیعه با هم برادرند و شعارهایی از این دست در سایت اسلام مووی دلایلی عرض میکنیم که به شرح زیر است :

۱. فتوای آیت الله خامنه ای مبنی بر توهین نکردن به نمادهای اهل تسنن و همسر پیامبر اکرم (ص) و حرام بودن آن.

۲. تشخیص بسیاری از کارشناسان مبنی بر اینکه بیداری اسلامی جز با اختلافات مذهبی سنی وشیعه به قهقرا نمی رود. امروز با همین اختلافات چه بسیار خون ها که ریخته شده و ممکن است بشود و همه این ها سوء استفاده رسانه ای دشمن از اختلاف است.

۳. جای برخی مباحثی که دوستان انتظار دارند در سایت ببینند در محافل علمی و پژوهشی است و نه در رسانه های عمومی.

۴. دوستانی که اعتراض میکنند شاید اطلاعات کافی در مورد فرقه های مختلف در جهان اسلام نداشته باشند و یک فکر واحدی درباره همگان در ذهنشان باشد.

۵. راه جدل و درگیری راهی است که ما از آن نهی شده ایم و نتیجه هم نمی دهد.    

۶. کتاب واحد ، قبله واحد ، پیامبر واحد ، خدای احد و در اصل دین واحد این ها همه بهانه های مهمی است برای با هم بودن و به هم عشق ورزیدن. 

علل بسیار دیگری هم وجود دارد اما هر کدام از این علت هایی که عرض شد را کافی می دانیم. برادران عزیز امروز که ما در پیچ تاریخی به سر میبریم و امید بسیاری داریم که امت واحده اسلامی شکل بگیرد و برای همیشه دست اجانب و دشمنان و بدخواهان از جهان اسلام کوتاه شود و دوباره به اوج پیشرفت و عزت امت اسلامی برگردیم ، جای این اختلافات نیست.

مدیر سایت اسلام مووی

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 442

islammovie

One thought on “پاسخ مدیر سایت اسلام مووی به معترضان شعار سنی و شیعه با هم برادرند

  1. ‌خخییخی گفت:

    ببینید داداشیایه گل اگه میخای جق یا همون جلقو نزنید سعی کنید خودتونو با یچیزی مشغول کنید مثل بازی کنیم خیلی بازی هستش که میتونید خودتونو باهاشون سر گرم کنید چنتا اسم میگم پابجی. فری فایر .فورنایت یه همچین چیزای یا اگم از بازی خوشتون نیومد میتونید یه چارتا رفیق پیدا کنید که وقتتونو باهاشون پر کنید یاد جلقم از سرتون میپره تامامم=/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دو عکس جالب از عاقبت کلبه دیجیتال و تنبلی کارگرا

پ اکتبر 15 , 2015
عکس – عکس جالب و خنده دار برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 442

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...