ویدئو جالب لو رفته از فروش اجناس تقلبی به جای اصل

اشتراک گذاری :

نودیها:انتخاب کالا، همواره با یک معضل اصلی و فراگیر مواجه‌ بوده است؛ تشخیص جنس اصل از تقلبی. موضوعی فراگیر و گسترده که در میان بازار هزار رنگ کالاهای مصرفی، تشخیص آن برای مشتریان بی اطلاع و از همه جا بی‌خبر، کاری دشوار و سخت به نظر می‌رسد.

با این پیش زمینه، ویدئویی جالب ببینید از روند کاری متقلبین و قاچاقچیان، در تغییر نام تجاری یکی از کالاهای پر مصرف این روزها، متقلبین به آسانی با استفاده از یک شابلون دست ساز و کمی جوهر، آرم مورد نظر را روی دستگاه چاپ کرده، و با قیمت مورد نظر در اختیار مشتری قرار می‌دهند. کاری که تنها در عرض چند دقیقه و با کمترین امکانات قابل اجرا است.

قطعا مشتریان این کالا، با نگاه اولیه به این وسیله، قادر به تشخیص این موضوع نخواهند بود و تنها پس از استفاده از وسایل تقلبی متوجه کیفیت پایین آنها خواهند شد که دیگر سودی برای آنها نخواهد داشت.

پخش آنلاین

دانلود

 

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جالب‌ترین ترفندهای مخفی گوشی‌های اندروید

ی ژوئن 25 , 2017
نودیها:احتمالاً گوشی هوشمند شما هم فارغ از اینکه مبتنی‌بر چه سیستم‌عاملی است، نقشی فراتر از یک ابزار ارتباطی را در زندگیتان ایفا می‌کند. زمانی از گوشی فقط برای برقراری تماس تلفنی یا درنهایت ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌شد، اما این موضوع دیگر صادق نیست! این روزها گوشی‌های هوشمند فقط […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...