وقتی آمریکایی‌ها صداقت نشان می‌دهند‌/‌دولت روحانی و تیم مذاکره‌کننده کی شیطان بزرگ را باور می‌کنند؟/‌تاثیر مذاکرات بر اقتصاد ایران از نظر اندیشکده یقین

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – از زمان روی کار آمدن دولت روحانی ، رویکرد دولت نسبت به دشمن تغییرات عجیب و زیادی کرده است و اعتماد بیش از حد به آمریکا و چند کشور اروپایی بخش زیادی از انرژی دولت را معطوف خود کرده و تا به امروز نتیجه ای که کام مردم را به واقع شیرین کند هم به دست نیامده.

امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند. نه برای اینکه لفظی بکار برده باشند که این خود یک نظریه بسیاری قوی سیاسی است.

اما ، آمریکایی ها در چند روز اخیر و پس از توافقنامه لوزان بارها و بارها و از زبان مسئولین مختلفشان بیان کرده اند که تحریم ها برداشته نخواهد شد و همان طور که می دانید بخشی از تحریم ها که قرار است با شروطی بعد از بیانیه لوزان و پس از چندین ماه شاید برداشته شود هم به گفته کارشناسان تاثیری بسیار بسیار کمی در اقتصاد هم نخواهد داشت.

عجیب این اینجاست که شیطان بزرگ به حرف آمده و خود دارد حقیقت خودش را آشکار می‌کند. شیطان دارد رو بازی می‌کند.

به واقع آمریکایی ها صداقت دارند؟ باید بگویم که نه. به صداقت شیطان نمی‌توان دل بست چون قطعا پشت پرده اش ضربه ای خواهد زد.

تا اینجای ماجرای شیطان بزرگ قابل درک است اما رفتار مسئولین دولت روحانی قابل درک نیست. طرف مقابل باید با چه زبانی بگوید که تحریم ها را برنخواهد داشت یا به تعبیر بهتر تحریم هایی که اثر مثبتی در اقتصاد ایران داشته باشد برداشته نخواهند داشت. روحانی ، کاش به اندازه شیطان کوچولو هم آمریکا را شیطان بداند!!

در آخر به تحلیل اقتصادی اندیشکده یقین دقت کنید.اگر ایران دست از حمایت از مقاومت بکشد ، سفارت آمریکا و رژیم اشغالگر قدر را در ایران دایر کند ، حجا از سر زنان بردارد ، موشکی ، هسته ای و لیزر و… را تعطیل کند و در نهایت با صدایی رسا بگوید غلط کردیم انقلاب کردیم ، تاثیر آن در اقتصاد ایران بیش از پنج درصد نخواهد بود.

بترسید یا نترسید! بخواهیم یا نخواهیم. اقتصاد جهان فروپاشیده و بزرگان اقتصاد جهان هم قطع امید کرده اند یک راه بیشتر وجود ندارد اقتصاد درونی قدرتمند که وابسته به دلار و نفت نیست.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ زمین خوردن سربازان ملکه انگلیس

ی مه 3 , 2015
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...