المپیک ۲۰۱۶ /وقاحت والیبالی‌ها را فراموش نخواهیم کرد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : به گزارش رجانیوز و به نقل از مشرق، مایه شرمساری است که در بدو شروع بزرگ‌ترین آوردگاه ورزش جهان به جای تعریف و  تمجید از اعضای کاروان به انتقاد بپردازیم و بدیهی‌ترین مسائل را به آنهایی گوشزد کنیم که نشان دادند غوره نشده مویز شده‌اند و هنوز راه و رسم بزرگی را نمی‌دانند. روی صحبت‌مان از همین جا با فرسنگ‌ها فاصله تا ریو در برزیل با سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی است که پا روی احساسات پاک میلیون‌ها ایرانی گذاشتند و خودشان را بالاتر و برتر از پرچم و نام ایران فرض کردند. این سه به بهانه‌های واهی از حضور در مراسم افتتاحیه المپیک سرباز زدند و حاضر نشدند زیر پرچم مقدس کشورمان جلوی چشم جهانیان رژه بروند.

در این مسئله هیچ شک و شبهه‌های وجود ندارد که تمامی ورزشکاران دنیا از بزرگ گرفته تا کوچک آرزوی حضور در چنین مراسمی را دارند‌، اما این آقایان خود را اینقدر بزرگ احساس کرده‌اند که حضور در این مراسم در شأن آنها نبوده است، از همین جا خطاب به این سه نفر می‌گوییم که هر که می‌خواهید باشید و هرچه می‌خواهید به دست آورده باشید کوچک‌تر از ایران و ملت شریفی هستید که زیر سایه آنها به هرچه دارید، رسیده‌اید. غیبت این سه بازیکن مغرور و خودسر والیبال ایران در مراسم افتتاحیه و رژه کاروان ورزشی ایران اینقدر زشت و زننده است که جا دارد مسئولان کاروان در کمیته ملی المپیک که در ریو حاضر هستند بلافاصله و به دور از هرگونه اهمال و چشم‌پوشی و نتیجه‌گرایی به شدت با آنها برخورد کنند.

این برخورد قاطع به طور حتم باعث می‌شود که دیگر کسی به خود اجازه ندهد به تصور اینکه بزرگ‌تر از نام ایران است برای خود ارزش و اعتباری بالاتر در نظر بگیرد. وظیفه ورزشکاری که با هزینه بیت‌المال و پول مردم راهی المپیک می‌شود این است که از جان و دل برای موفقیت و شناساندن خوب کشورش تلاش کند که در غیر این صورت هر نابلدی می‌توانست راهی ریو شود و در هتل بنشیند و با شلوارک و زیر پیراهنی از طریق تبلت مراسم افتتاحیه را تماشا کند.

 

 

وقاحت سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی در شرکت نکردن در مراسم افتتاحیه و بدتر از آن ارائه تصویر این اقدام زشت و ناپسند در فضای مجازی از سوی آنها هیچ‌گاه از ذهن مردم ورزش‌دوست ایران پاک نخواهد شد. آنها به عنوان چهره‌های سرشناس ورزش ایران در ریو باید همدوش و همراه بقیه کاروان در مراسم شرکت می‌کردند، اما خودسرانه امتناع کردند تا مردم علاقه‌مند به ورزش و دیدن اقتدار ایران اسلامی با تعجب غیبت سؤال‌برانگیز آنها را به تماشا بنشینند.
لازم به ذکر است که قصد ما از بیان این مسائل و این سخنان به هیچ عنوان حاشیه‌سازی برای کاروان المپیک و تیم‌های ورزشی کشورمان نیست، اما گویا برخی هر چقدر هم که بزرگ باشند راه را اشتباه انتخاب کرده‌اند و تصورات غلطی را در ذهن می‌پرورانند. فراموش نکنیم که در دوران سرمربی قبلی تیم ملی والیبال هم همین عده با باندبازی و حاشیه‌سازی لطمات زیادی به والیبال وارد کردند، اما اینجا المپیک است و قصه، قصه کاروان ورزشی ایران و آبروی جمهوری اسلامی و مردم شریف این سرزمین، اینجا جای باندبازی و تصمیم‌گیری‌های خودسرانه ورزشی نیست و باز هم تأکید می‌کنیم که وظیفه مسئولان کاروان، مسئولان کمیته ملی المپیک و حتی مسئولان فدراسیون والیبال است که با این سه نفر برخوردی مناسب و قاطع داشته باشند.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مرحوم دولابی: با خدا حساب و کتاب نکنید!

س آگوست 9 , 2016
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود:خوب است که انسان با رفیقش حساب و کتاب نداشته باشد. اگر با او بی‌حساب باشید خیلی خوب است. مالتان را بدهید، وقتتان را بدهید، اصلاً هم انتظار نداشته باشید او جبران کند. این خیلی خوب است. آن وقت او می‌داند چه کند. سایت نودیها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...