وعده یک میلیون شغل توسط قالیباف عوام‌فریبی است اما برای روحانی منطقی!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  طبق حسن روحانی در جمع خبرنگاران گفته است : طبق برنامه ششم توسعه ۹۵۵ هزار شغل سالانه ایجاد می‌شود و سازوکاری که ما برای اشتغال داریم این است که به غیر از ایجاد رونق اقتصادی در جامعه به خصوص در صنایع کوچک و متوسط، همچنین در زمینه گردشگری و فناوری و… طرح‌هایی هم برای مهارت‌آموزی جوانان داریم، جوانان فارغ‌التحصیل می‌توانند در سایت موردنظر ثبت‌نام کرده و به مدت ۴ الی ۶ ماه مهارت بیاموزند و همزمان در بنگاه اقتصادی مشغول کار می‌شوند.

این اظهارات روحانی در حالی است که محمدباقر قالیباف بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز من متعهد می‌شوم و با توکل به خداوند منان و به پشتوانه شما دولت مردم را تشکیل می‌دهم و در دوره چهار ساله با انقلاب اقتصادی درآمد کشور را به دو و نیم برابر افزایش، ۵ میلیون شغل ایجاد کرده و نظام مالیایتی را به نفع ۹۶ درصد مردم تغییر دهم. از همه مهم‌تر برنامه مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا خواهم کرد.

اسحاق جهانگیری پیش از این و در واکنش به این سخنان قالیباف مبنی بر این که میزان اشتغال در کشور را افزایش می دهیم، گفت: ظرفیت اقتصاد مشخص است که چه مقدار شغل می توان ایجاد کرد بنابراین کسی که بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، معلوم است که می خواهد مردم را فریب دهد!

حال باید پرسید اگر این سخن فریب است پس چرا آقای روحانی این موضوع را مطرح کرده است؟

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا حسن روحانی خانه ۱۴۰ متری خود‌ را تبدیل به ۷۹۰ متر کرد؟

ش مه 13 , 2017
سایت نودیها :  سند ملک ۷۹۰ متری حجت‌الاسلام حسن روحانی در منطقه شهرک غرب تهران منتشر شد. براساس این سند، حسن روحانی رئیس‌جمهور یک قطعه زمین ویلایی را در شهر قدس(غرب) به مساحت ۷۹۰ متر خریداری کرده است. این در حالی است که حسن روحانی در کتاب خاطرات خود که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...