وعده های سرخرمن رئیس جمهور حسن روحانی تا به کی؟ / از برجام و اف ای تی اف FATF تا تشکیل وزارت بازرگانی!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – حسن روحانی از روز اولی که روی کار دولت آمده وعده سرخرمن می دهد. این جمله ، یک جمله توهین آمیز نیست بلکه حقیقت کار دولت از روز اول تاکنون است.

قطعا به خاطر دارید که مشکل آب خوردن مردم هم به برجام گره زده شد و بعد از این که برجام کاری از پیش نبرد، تقصیر را به گردن ترامپ انداختند. این در حالی بود که قبل از ترامپ همان اوبامای اتوکشیده هم در برجام کاری نکرد و اتفاقا بخشی از مهم ترین تحریم ها را اعمال کرد. در نهایت دولت خود را در موضع دیگری جلوه داد که داستانش طولانیست…

مرحله بعدی اف ای تی اف بود که کارشناسان می گویند با تصویبش اوضاع خیلی بدتر ازاین می شود زیرا دیگر نمی توان تحریم را دور زد و راههای دور زدن بسته می شود.گره زدن همه مسایل کشور به این لایحه و پالرمو هم وعده سرخر من دیگری است.

مرحله بعدی تشکیل وزارت بازرگانی است که بدنه کارشناسی مخصوصا مجلس که بسیاری از مجلسی ها موافق دولت هستند هم تایید نکردند و بارها و بارها دولت اصرار دارد وزارت بازرگانی تاسیس کند و حالا دوباره وعده ارزانی و رفع مشکلات را با تشکیل وزارت بازرگانی می دهند.

سرتان را درد نیاورم !

در ماجرای ۲۰۳۰ و بسیاری مسایل دیگر که تازه در برخی ازاین داستان ها دولت بدون تایید مجلس و بخش های دیگر نظام سرخود کارهایی کرده باز ماجرایی داریم بنام وعده سرخرمن.

می دانید چه کسی این گونه برخورد می کند کسی که توانایی مدیریت و اداره کشور را ندارد هر روزی یک مسئله را که مسئله حل نشدنی ای است بهانه می کند که اگر فلان حل شود دیگر همه چیز درست می شود و توپ را در زمین نهاد دیگری می اندازد با این کار ۶ سال گذشت و متاسفانه انگار دولت قصد ندارد تغییری در این رویه غلط و گاهی خائنانه داشته باشد.

بسیاری از مشکلات کشور ربطی به هیچکدام از این مسایل ندارد و مستقیما توسط مسئولین دولتی قابل حل است. این را کسی که هیچ اطلاعاتی از اداره کشور هم نداشته باشد می فهمد که مثلا مشکلات کشاورزی و دلالی برای واردات محصولات موجود و تولید شده در داخل، چه ربطی به بیرون از این مرزها دارد.

امید داریم که وعده ها پایان یابد و دولت کارهایی را که می تواند با همین توان داخلی انجام دهد را انجام دهد، آن وقت اگر کسی اعتراض کرد مردم به دهانش می زنند که ببین دولت دارد کارش را می کند فلان توقع دیگر به خارج از این مرزها مربوط است آن هنگام دست دولتمردان را هم می بوسیم و شک نکنید در آن صورت کشور گلستان خواهد شد و شک نکنید نیازی به هیچکدام از این کارهای حاشیه ای نیست.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 207

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود نوحه حرم نگو عشق و دین و دنیامه حسین رستمی

د ژوئن 24 , 2019
دانلود نوحه حرم نگو عشق و دین و دنیامه حسین رستمی پخش برخط بارگیری صوت   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 5]Related Images:Visits: 207

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...