وصیت شهید حججی خطاب به همسرش

اشتراک گذاری :

نودیها:شهید مدافع حرم محسن حججی در آخرین وصیت‌های خود به همسرش گفت: خیلی دوست دارم تا روسفید شوم، حالا چه با شهادت و چه با لیاقت نوکری، اما دلم می‌خواهد مؤثر باشم، دعا کن تا شرمنده حضرت زینب (س) نباشم دعا کن تا در آنجا مفید باشم.

از اصفهان، شهید مدافع حرم محسن حججی در آخرین وصیت‌های خود به همسرش گفت: سلام به همسر گلم، راستش دیگر گوشی موبایلم شارژ ندارد، گفتم تا قبل از اینکه خاموش شود چند جمله باهات حرف بزنم.

وی افزود: زهرا جان خیلی دوست دارم و خوشحالم از اینکه من با تو ازدواج کردم! یادم می‌آید که در روز اول عقدمان بهت گفتم دوست دارم تا در ازدواج با تو به سعادت برسم و سعادت همان شهادت است که سرنوشت من با ازدواج با تو خیلی تغییر کرد.

شهید مدافع حرم محسن حججی در این پیام وصیت تصریح کرد: شغل خوبی پیدا کردم، راه و روش خوبی پیدا کردم، همه این اتفاقات را مدیون تو هستم؛ الآن قسمت شده تا دوباره برای نوکری حضرت زینب (س) بروم، نمی‌دانم این بار سرنوشت من به شهادت می‌رسد یا نه!

وی ادامه داد: خیلی دوست دارم تا روسفید شوم، حالا چه با شهادت و چه با لیاقت نوکری، اما دلم می‌خواهد مؤثر باشم، دعا کن تا شرمنده حضرت زینب (س) نباشم دعا کن تا در آنجا مفید باشم و بتوانم خدمتی به اسلام کنم و خدایی ناکرده نروم آنجا و چیزی بلد نباشم!

شهید حججی ابراز کرد: دعا کن تا نروم آنجا و ترس و دل‌بستگی بر من غلبه کند، زهرا جان ازت می‌خواهم تا حلالم کنی اگر بدی کردم، با اخلاقم تندی کردم، اگر موقعی در زندگی نمک‌مان کم و زیاد شد اما خب زندگی قشنگی داشتیم و من واقعاً راضی‌ام ازت.

وی اضافه کرد: هم از تو، هم از زندگی و هم از سرنوشتی که دارم راضی هستم؛ دلم می‌خواهد تا برایم دعا کنی تا روسفید شوم، هرچه خدا بخواهد! راضی‌ام به رضای خدا! اگر قسمتم شهادت بود که به آرزویم رسیدم اگر هم نبود می‌دونم صلاح خدا چیز دیگری است.

شهید مدافع حرم محسن حججی در ادامه این وصیت خود خطاب به همسر خود گفته است: فقط می‌خواهم حلالم کنی، مواظب خودت و پسرم باش! مواظب پدر و مادرت باش! مواظب پدر و مادر من باش، همیشه به آن‌ها سر بزن و با آن‌ها باش و به یاد من باش.

وی افزود: خلاصه خیلی مواظب خودتون باشید! پسرم را هم طوری تربیت کن که سرنوشتش هرچی شد به سعادت خاتم پیدا کند و بتواند سرباز امام زمان (عج) شود خیلی دلم می‌خواهد پسرم یک پاسدار یا یک روحانی شود اما انتخاب با خودشه هر طور که خودش دوست داشت، فقط طوری تربیتش کن که در این جامعه سربازی برای امام زمان (عج) شود.

شهید حججی ابراز کرد: خیلی دوستتون دارم، مواظب خودتون باشید، برایم دعا کنید، از طرف من هر کسی را که دیدید حلالیت بگیرید و بگویید محسن گفت اگر خوبی یا بدی، کمی یا زیادی، یه موقعی غیبتی کردم یا دلی را رنجاندم یا حرفی زدم خلاصه ببخشید؛ انشا الله حرم حضرت زینب یا حرم حضرت رقیه (س) در بازار شام جاهایی که برای جنگ و نوکری می‌روم همیشه به یادتان هستم و دعایتان می‌کنم و دعا می‌کنم روزی سوریه آزاد شود و همتون به زیارت بیایید.

التماس دعا…خداحافظ…

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 126

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ ناگفته‌های شنیدنی همسر شهید حججی از نحوه شنیدن خبر شهادت همسرش

ش آگوست 12 , 2017
دانلود فارس برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 5]Related Images:Visits: 126

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...